گفت و گوی تاج گردون با اقتصاد روز:

هیات رئیسه باید چهره اقتصادی داشته باشد/ کاندیداتوری تاج گردون

کدخبر: ۱۰۰۵۳۷
غلامرضا تاج گردون در رابطه با عملکرد هئیت رییسه مجلس گفت : همواره این ضعف در مجلس وجود داشته است که تیم های اقتصادی موجود در مجلس ضعیف عمل کرده اند و متاسفانه نتوانسته اند با محافل اقتصادی، بخش خصوصی و بازار ارتباط برقرار کنند.
هیات رئیسه باید چهره اقتصادی داشته باشد/ کاندیداتوری تاج گردون

غلامرضا تاج گردون در گفت و گو با خبرگزاری اقتصاد روز با بیان اینکه عملکرد لاریجانی در طول دوران ریاستش مثبت بوده است، گفت : ایشان تاکنون با رییس جمهور روحانی و تیم ایشان عادلانه برخورد کرده اند و بهترین فرد در مجلس فعلی است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود : لاریجانی تعامل خوبی با دولت و نظام داشته است و در سیاست خارجی هم رفتار معقولانه ای داشته و قاعده حکومت درای را به خوبی بلد است.

او افزود: اما در  میان رفتار هئیت رییسه مجلس تعارض وجود دارد و به سادگی می شود این تناقضات را در رفتار و عملکردشان مشاهده کرد اما نمی خواهم اسمی از این افراد ببرم.

نماینده مردم گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، در مورد اینکه آیا عملکرد مجلس با وجود لاریجانی در این مدت ملی بوده است یا محلی، گفت : رسیدن به این مهم ساده نیست و همواره تلاش شده است که در این امر بتوانیم ملی عمل کنیم اما کار پیچیده ای است.

تاج گردون با قبول اینکه از نبود افراد اقتصادی در هئیت رییسه مجلس متضرر می شویم، افزود :  آقای لاریجانی معتقد است که به افراد اقتصادی در هئیت رییسه نیاز داریم و اکنون از نبود افراد با تجربه در این زمینه متضرر هستیم.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دولت هشتم، افزود : آقای لاریجانی بیشترین وقت خود را در مباحث اقتصادی می گذارد اما همواره این ضعف در مجلس وجود داشته است که تیم های اقتصادی موجود در مجلس ضعیف عمل کرده اند و متاسفانه نتوانسته اند با محافل اقتصادی، بخش خصوصی و بازار ارتباط برقرار کنند.

او تصریح کرد:بعضی از دوستان اقتصادی کاندید شده اند و امیدواریم که رای بیاورند.

غلامرضا تاج گردون با بیان اینکه در تلاش است تا عضو هئیت رییسه مجلس شود، افزود: از فراکسیون رهروان ولایت در مجلس کاندید می شوم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید