دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

اعدام مه آفرید هشداری به دیگر مفسدان اقتصادی بود/پرونده اعدام مه آفرید

کدخبر: ۱۰۰۵۵۳
ابرهیم نکو با بیان اینکه افرادی که در اقتصاد کشور اخلال ایجاد می کنند باید شناسایی و به طور قاطعانه با آنها برخورد صورت بگیرد، گفت : البته از مراجع قضایی و مسئولین انتظار می رود به سراغ حلقه های اصلی این جریانات هم بروند.
اعدام مه آفرید هشداری به دیگر مفسدان اقتصادی بود/پرونده اعدام مه آفرید

ابراهیم نکو در گفت و گو با اقتصاد روز، با بیان اینکه انعکاس خبر اعدام مه آفرید امیرخسروی حکایت از اهمیت این موضوع می داد، گفت : این اعدام تلنگری به دیگر مفسدان اقتصادی بود و انتظار می رود که چنین برخورد های قاطعی با افرادی که اقتصاد کشور را تا مرز فلج شدن برده اند صورت بگیرد.

او تصریح کرد : امیدوارم در آینده شاهد این نباشیم که افراد بخواهند از طریق مفاسد اقتصادی و استفاده از رانت برای خود ثروت ایجاد کنند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد : افرادی که در اقتصاد کشور اخلال ایجاد می کنند باید شناسایی و به طور قاطعانه با آنها برخورد صورت بگیرد. البته از مراجع قضایی و مسئولین انتظار می رود به سراغ حلقه های اصلی این جریانات هم بروند.

نکو افزود : این نوع برخورد ها شاید تلنگری باشد برای افرادی که به دنبال ضربه زدن به سیستم اقتصادی کشور هستند و نشان از اقتدار سیستم قضایی کشور است که با هیچ شخصی در این رابطه رو دربایستی ندارد.

نماینده مردم رباط کریم، با بیان اینکه باید در رسیدگی به پرونده های اقتصادی دقت لازم صورت بگیرد که حق شخصی ضایع نشود، بیان کرد : شاید در این میان افرادی جرمشان حبس یا پرداخت جریمه باشد که از قوه قضاییه انتظار دقت عمل بالایی در این زمینه می رود.

ابرهیم نکو خاطر نشان کرد : یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی برخورد های قاطع با مفسدان اقتصادی است. به خصوص با حلقه ها ی اصلی این چنین پرونده هایی باید برخورد شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید