عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد:

گزارش تحقیق و تفحص از صنعت مس نهایی نشده است

کدخبر: ۱۰۰۶۴۷
الله وردی دهقانی، عضو کمیته تحقیق و تفحص از صنعت مس گفت: ارائه گزارش نهایی تا پایان فرصت قانونی ممکن نیست، احتمالاً گزارش تحقیق و تفحص از صنعت مس با چند ماه تاخیر، اواخر تابستان در صحن مجلس قرائت می شود.
گزارش تحقیق و تفحص از صنعت مس نهایی نشده است

به گزارش اقتصاد روز و به نقل از خانه ملت، الله‌وردی دهقانی در گفت‌وگویی در تشریح وضعیت تحقیق و تفحص از صنعت مس گفت: اطلاعات مورد نیاز اکنون جمع‌آوری شده و جلسات نیز به‌طور مرتب برگزار می‌شوند، اما به دلیل تعطیلات و بحث بررسی بودجه، گزارش نهایی نشده و قرائت آن نیز با تاخیر خواهد بود.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس افزود: البته اکنون دفاتر در شرکت ملی مس در استان‌های آذربایجان و کرمان زده شده، نیروهای لازم به‌کارگیری شدند و بررسی‌ها در حال انجام است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در رابطه با زمان دقیق ارائه گزارش تحقیق و تفحص گفت: ما از زمان تصویب، تنها شش‌ماه زمان داشتیم و باید تا پایان خرداد آن را تحویل می‌دادیم، اما به دلیل برخی مشکلات، گزارش تا پایان زمان قانونی تکمیل نخواهد شد و فکر می‌کنم تا اواخر تیرماه گزارش در کمیسیون تصویب و تا اواخر تابستان در صحن مجلس قرائت شود. بنابراین مدت زمان انجام این تحقیق و تفحص تمدید خواهد شد.

او در رابطه با تخلفات صورت گرفته گفت: ارائه تخلفات مستلزم ذکر نام افراد بوده و به همین دلیل نمی‌توان تا زمان قرائت خبری از آن منتشر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید