شورای نگهبان استخدام ۳۵۰۰ بازرس توسط وزارت صنعت را تایید نکرد

کدخبر: ۱۰۰۷۷۱
شورای نگهبان بر طرح دوفوریتی اجازه به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار ابهام گرفت.
شورای نگهبان استخدام ۳۵۰۰ بازرس توسط وزارت صنعت را تایید نکرد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای نگهبان، طرح دوفوریتی اجازه به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار مصوب جلسه مورخ چهارم خردادماه 1393 مجلس شورای اسلامی در این شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نظر این شورا به شرح زیر اعلام می‌گردد:

ماده واحده از این حیث که تاریخ و مدت تمدید را مشخص ننموده و همچنین معلوم نیست که برای ردیف مرقوم محل مصرف دیگری در نظر گرفته شده یا خیر؟ و اینکه چه مبلغ از این ردیف باقی است و آیا مبلغ باقی‌مانده کفایت هزینه پیش‌بینی را می‌نماید یا خیر؟ ابهام دارد، پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد.

ماده واحده به شرح زیر بود:
به وزارت صنعت، معدن و تجارت (سازمان‌های استانی و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان) اجازه داده می‌شود در سقف 3500 نفر بازرس به صورت قرارداد کار معین با تامین از ردیف اعتباری 17-5500000 بودجه سال جاری جهت اجرای طرح‌های نظارتی دولت و کنترل بازار در مجموعه کشور نسبت به تمدید قراردادهای قبلی و جایگزینی آن‌ها بدون هزینه جدید اقدام نماید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید