عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد:

پتروشیمی ها محصولاتی غیر از بنزین تولید کنند

کدخبر: ۱۰۰۹۶۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره علت کاهش تولید محصولات پتروشیمی، گفت: پتروشیمی ها سودهای کلانی را بردند اما درپایین دست سرمایه گذاری نکردند و بیشتر به عرضه سهام و خرید و فروش سهام پرداخت.
پتروشیمی ها محصولاتی غیر از بنزین تولید کنند

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خانه ملت، نادر قاضی پور در گفت و گویی در رابطه با آلودگی بنزین پتروشیمی ها، گفت: به هیچ عنوان اعتقاد ندارم که تولیدات داخل را زیر سوال ببریم . هنوز مشخص نیست که بنزین پتروشیمی ها آلوده بوده است یا خیر.
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اگر اعلام می کردند تولید بنزین توسط پتروشیمی ها به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی حذف شود منطقی تر است چرا که هزینه تولید بنزین توسط پتروشیمی ها بیشتر از بنزین وارداتی است.

او با تاکید بر اینکه واحدهای پتروشیمی باید به وظیفه اصلی خود بپردازند و محصولات نهایی پتروشیمی تولید کنند، ‌گفت: اگر واحدهای پتروشیمی محصولاتی غیر از بنزین تولید کند بیشتر سود خواهد کرد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره علت کاهش تولید محصولات پتروشیمی،‌گفت: پتروشیمی ها سودهای کلانی را بردند اما درپایین دست سرمایه گذاری نکردند و بیشتر به عرضه سهام و خرید و فروش سهام پرداخت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید