در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مطرح شد:

معافیت مالیاتی صاحبان درآمد به ازای تولد هر فرزند جدید

کدخبر: ۱۰۰۹۹۱
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس اصلاحات صورت گرفته در قانون مالیاتهای مستقیم ، صاحبان درآمد بیش از 12 میلیون تومان در سال به ازای تولد هر فرزند یک میلیون تومان به سقف معافیت مالیاتی اش اضافه می شود.
معافیت مالیاتی صاحبان درآمد به ازای تولد هر فرزند جدید

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خانه ملت، سید محمد حسین میرمحمدی در گفت و گویی با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش جمعیت و تشویق خانواده ها به فرزند دارشدن، گفت : در همین راستا بندی به لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم الحاق شد که بر اساس آن صاحبان درآمد به ازای تولد هر فرزند یک میلیون تومان به سقف معافیت مالیاتی اش اضافه می شود.

او افزود: درجلسه بعدی کمیسیون نیز بندی مورد بررسی قرار خواهد گرفت که بر اساس آن بندی که تمدید کارت بازرگانی را منوط به ارایه مفاصا حساب مالیاتی کرده به نفع تولیدکنندگان تغییر کند .

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس  افزود: همچنین  قرار شد ‌گزارش  تجمیعی دیوان محاسبات و مرکزپژوهش ها درباره رانت 650 میلیون یورویی در اختیار نمایندگان قرار گیرد تا روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون نهایی شده و به رییس مجلس ارایه و با تشخیص هیات رییسه یا در صحن قرائت شود یا به قوه قضاییه ارجاع گردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید