عضو هیات رئیسه امنیت ملی مجلس مطرح کرد:

بیکاری در کرمانشاه در حال فراگیر شدن است

کدخبر: ۱۰۱۱۰۹
عضو هیات رئیسه امنیت ملی مجلس، گفت : در استان کرمانشاه بیکاری در تمام استان روز به روز در حال رشد است، به همین دلیل نیاز است دولت یازدهم نسبت به این موضوع که واقعاً برای مردم و جوانان استان خطرناک است هر چه سریعتر رسیدگی کنند.
بیکاری در کرمانشاه در حال فراگیر شدن است

به گزارش اقتصاد نیوز، فتح الله حسینی، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در نطق خود در صحن علنی مجلس با بیان اینکه تحریم های ظالمانه و غیر مشروع دولت های غربی علیه ملت ایران نتوانست مانع از پیشرفت ایران شود، گفت: ما ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای، به دولت های غربی هشدار می دهیم که ملت ایران بیدار است.

او در ادامه گفت: جناب رییس جمهور، یقین دارم که به خوبی می دانید مردم کرمانشاه به عنوان یکی از شهرهای مرکزی و محوریت غرب در کشور، جایگاه بی نظیری در طول دوران دفاع مقدس داشته است.

حسینی افزود : مردم این استان در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کردند و در حالی که مناطق مسکونی مورد حمله بود، در شهرهای عقبه جنگ با دلار هفت تومانی مشغول سرمایه گذاری در زمینه های عمرانی بودند.

نماینده مردم استان کرمانشاه درمدت زمانی که برای صحبت داشت، گفت : نظام جمهوری اسلامی در اوج نبرد و بحران دست از توسعه همه جانبه در کشور بر نداشت، اما با این وجود انتظار مردم این است است که کردستان به خصوص مناطق جنگی آن که سالها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرده اند، حل شود و به مشکلات مردم این مناطق رسیدگی شود.

عضو هیات رئیسه امنیت ملی مجلس، گفت : جناب رییس جمهور، ما و شما می دانیم که بیکاری علل مختلفی دارد و متاسفانه کشور ما به این مشکل گرفتار است و در استان کرمانشاه هم این مشکل در تمام استان روز به روز در حال رشد است، به همین دلیل نیاز است دولت یازدهم و تیم شما نسبت به این هشدار که واقعاً برای مردم و جوانان استان خطرناک است هر چه سریعتر رسیدگی کنند.

حسینی افزود : بودجه هایی که در زمان دفاع مقدس می بایست هزینه این استان می شد، در این هشت سال ما که نماینده های این استان بودیم، متوجه نشدیم این بودجه ها کجا و برای چه هزینه شد؛ به همین خاطر انتظار می رود این موضوع در دستور کار دولت قرار گیرد و توجه ویژه ای به آن شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید