نایب رئیس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مطرح کرد:

مدارس غیر انتفاعی تبدیل به بنگاه اقتصادی شده اند

کدخبر: ۱۰۱۲۰۹
نماینده مردم اصفهان در نطق خود، گفت : امروز در کشور مدارس غیرانتفاعی به بنگاه های اقتصادی تبدیل شده اند که این امر جای تاسف دارد و از دولت انتظار می رود سریعاً اقدامی عملی در این زمینه صورت بدهد.
مدارس غیر انتفاعی تبدیل به بنگاه اقتصادی شده اند

به گزارش اقتصاد نیوز، سید حمید رضا طباطبایی نائینی، در نطق خود در صحن علنی مجلس، خطاب به رییس جمهور و وزرای دولت، گفت : شنیده ام که دولت یازدهم از تعداد تذکرات و سوالات نمایندگان گله مند هستند، اما آقایان باید بدانند که وظیفه نماینده این است که مشکلات موجود در کشور را شناسایی و به وزرا و رییس جمهور گوش زد کند اما زمانی که نامه های ما در این زمینه بی پاسخ می ماند و توجهی به آنها نمی شود، مجبور می شویم به استیضاح و تذکرات شفاهی روی بیاوریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم، افزود : موضوع آب شهرستان نائین و بندر شهر نائین در دولت گذشته مورد بررسی قرار گرفت اما متاسفانه در دولت جدید به آن توجهی نشده است. به همین دلیل از استاندار اصفهان تقاضا دارم که مصوبات قبلی و مطالعات قبلی در دولت های گذشته در این زمینه را را مورد توجه قرار دهند.

طباطبائی نائینی، خاطرنشان کرد : مسئولین حوزه صنایع دستی در دولت گذشته بیشتر سیاسی بودند تا افرادی اجرایی که با این عرصه آشنا باشند و در حال حاضر صنایع دستی و آثار باستانی حوزه انتخابی بنده در حال یکسان شدن با خاک است و روز به روز شاهد فرسایش آنها هستیم که از مسئولین مربوطه تقاضا دارم به این مورد توجه شود.
او افزود : معدن سنگ آهن چاه پلنگ معلوم نیست چرا بعد از چند سال تاسیس، بهره برداری از آن صورت نمی گیرد و امیدوارم دولت یازدهم ملاحظات سیاسی و اقتصادی گروهی را در پروژه ها کنار بگذارند.

سید حمید رضا طباطبایی نائینی در پایان صحبت های خود، گفت: امروز در کشور مدارس غیرانتفاعی به بنگاه های اقتصادی تبدیل شده اند که این امر جای تاسف دارد و از دولت انتظار می رود سریعاً اقدامی عملی در این زمینه صورت بدهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید