عضو هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص فولاد کشور مطرح کرد:

تحقیق و تفحص این بار از شرکت های فولاد

کدخبر: ۱۰۱۶۶۸
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز تحقیق و تفحص از شرکت های فولادی کشور از جمله شرکت فولاد خوزستان خبرداد.
تحقیق و تفحص این بار از شرکت های فولاد
 به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از مهر، سید شریف حسینی در گفتگویی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از صنایع فولاد کشور پس از بررسی در کمیسیون صنایع، در صحن مجلس مطرح و مورد تائید واقع شد، گفت : تحقیق و تفحص صنایع فولاد در زمینه های مختلف این صنعت صورت می گیرد.

او افزود: در زمان حاضر، اعضای هیئت رئیسه این کمیته انتخاب شده و به زودی کار خود را در این زمینه آغاز می کنند.
 
نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار کرد: فولاد خوزستان نیز به عنوان یکی از صنایع مطرح فولاد کشور نیز در زمره شرکت هایی است که مورد بررسی این کمیته قرار خواهد گرفت و بنده به عنوان نماینده تام الاختیار این کمیسیون برای تحقیق و تفحص در این شرکت انتخاب شده و پس از مستقر شدن کمیته، در این هفته کار خود را در این شرکت آغاز خواهیم کرد.
 
حسینی تصریح کرد: شرایط موجود در صنعت فولاد خوزستان پس از بررسی صورت گرفته در گزارشی در صحن علنی مجلس مطرح و به سمع و نظر مردم خواهد رسید. موارد جمع بندی شده طبق روال قانونی خود به کمیسیون اصل 90 رفته و پس از آن به قوه قضائیه ارسال می شود.
 
عضو هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص فولاد کشور عنوان کرد: این تحقیق و تفحص در همه زمینه ها اعم از شرایط و نحوه خصوصی سازی فولاد خوزستان، نحوه درآمدها و رسوب پولها در بانک های استان و سایر بانک ها، نحوه انتخاب پیمانکاران و اجرای پروژه ها از لحاظ درآمد و هزینه، چگونگی استخدام ها و نحوه خرید و فروش مواد اولیه و زمینه های مختلفی که نیاز است مورد بررسی قرار می گیرند.
 
سید شریف حسینی گفت: شرایط تحقیق و تفحص با همکاری و حمایت مدیران بهتر و سریعتر انجام می شود و هیئت مدیره فولاد خوزستان هماهنگی لازم را در این خصوص انجام داده و نماینده خود را برای پیگیری امور به این کمیته معرفی کرده اند.
 
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید