قندی یک آرتیست به تمام معنا بود

کدخبر: ۱۱۶۰۴۱
فریدون صدیقی با اظهار تاسف از درگذشت زنده یاد حسین قندی روزنامه نگار پیشکسوت از او به عنوان یک آرتیست واقعی در عرصه مطبوعات نام برد.
قندی یک آرتیست به تمام معنا بود

فریدون صدیقی مدرس رشته روزنامه نگاری و از همکاران و دوستان سابق زنده یاد استاد حسین قندی که ساعاتی پیش دار فانی را وداع کرد، درباره جایگاه قندی در رشته روزنامه نگاری و ارتقای وضعیت آن در ایران گفت: آقای قندی جزو آن دسته از مدرسان بود که خصوصیاتی آرتیستی داشت؛ او به واقع یک آرتیست بود به این مفهوم که کارکردهای ژورنالیستی و آموزشی رشته روزنامه نگاری را به خوبی می شناخت و مهمتر از همه با عنصر غافل گیری مخاطب را به خود جلب می کرد.

وی افزود: حسین قندی آدم خلاقی بود، او نثری قوی و غنی داشت و مهمتر از آن شاگردان خوبی تربیت کرد که اکنون در عرصه روزنامه نگاری در کشور بسیار تاثیرگذار هستند. ما اساتید بسیاری داشته ایم که خود دارای دانش بالایی بودند اما شاگردان خلاق و هنرمندی پرورش ندادند.

این روزنامه نگار با سابقه همچنین گفت: حسین قندی محصول دوره ای از تاریخ مطبوعات ایران بود که فرصت های خوبی برای رشد روزنامه نگاران فراهم شد و او هم به خوبی از فرصت استفاده کرد . وی خودش را در موقعیت هایی قرار می داد که بتواند ثمربخش باشد و آموخته هایش را هم به علاقمندان به رشته روزنامه نگاری منتقل کند.

منبع:مهر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید