مدیر و سخنگوی پروژه خرید تضمینی گندم و برنج:

خرید تضمینی ۲.۶میلیون تن گندم/خوزستان رکورددار بیشترین میزان فروش گندم

کدخبر: ۱۰۱۲۳۰
سخنگوی پروژه خرید تضمینی گندم گفت: تا کنون ۲.۶میلیون تن گندم خریداری شده و استان خوزستان با 954 هزار و 339 تن بیشترین میزان فروش گندم را بین 25 استان به خود اختصاص داد.
خرید تضمینی ۲.۶میلیون تن گندم/خوزستان رکورددار بیشترین میزان فروش گندم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محسن ملکی سخنگوی پروژه خرید تضمینی گندم و برنج بانک سپه  آخرین مقدار خرید تضمینی گندم را اعلام کرد و گفت: از آغاز خرید تضمینی تاکنون 2 میلیون و 654 هزار و 386 تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

وی افزود: تا روز شنبه 24خرداد 93 کلیه وجوه گندم خریداری شده به مبلغ 24 هزار و 426 میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده است و الباقی وجه خرید تضمینی گندم از 24 خرداد تا به امروز در یکی دو روز آینده تأمین اعتبار و به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

سخنگوی پروژه خرید تضمینی گندم با اشاره به اینکه استان خوزستان تاکنون بیشترین میزان فروش گندم را به خود اختصاص داده است، گفت: این استان با فروش 954 هزار و 339 تن بیشترین میزان فروش گندم را در بین 25 استان به خود اختصاص داده‌اند.

ملکی اظهار داشت: تاکنون بابت خرید تضمینی گندم به استان خوزستان مبلغ 10 هزار و 77 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: استان‌های گلستان با 481 هزار و 900 تن و فارس با 415 هزار و 190 تن رتبه دوم و سوم و استان قزوین با 37 تن فروش گندم تاکنون رتبه آخر را از بین 25 استان به خود اختصاص داده‌اند.

سخنگوی پروژه خرید تضمینی گندم اظهار داشت: تلاش تمامی دست‌اندرکاران در این پروژه عظیم از جمله وزارت جهاد کشاورزی، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، بانک مرکزی، خزانه‌داری کل و بانک سپه بر این است که در اسرع وقت وجوه گندم خریداری شده از کشاورزان، تأمین و به حساب آنان واریز شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید