صادرات 4 هزار تنی فولاد آلیاژی به اروپا

کدخبر: ۱۰۲۲۳۵
بیش از 111 هزار تن انواع فولاد خام در سه ماهه نخست سال جاری در شرکت فولاد آلیاژی ایران تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 22 درصد افزایش داشته و چهار هزار تن از این محصولات به اروپا صادر شده است.
صادرات 4 هزار تنی فولاد آلیاژی به اروپا

بررسی‌های اقتصادنیوز نشان می‌دهد، در شرایطی که ایران در سال 1390 با تولید نزدیک به 14 میلیون تن فولاد خام در رتبه شانزدهم جدول تولید‏کنندگان فولاد قرار گرفته و بر اساس افق چشم‏‌انداز سال 1404 قرار است این میزان به 55 میلیون تن در سال افزایش یابد، هم اکنون شرکت فولاد آلیاژی ایران توانسته است در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 111 هزار تن تولید فولاد خام داشته باشد.

آن طور که ایمیدرو گزارش داده ، در مدت یاد شده چهار هزار تن از محصولات این شرکت به ارزش سه میلیون و 500 هزار دلار به کشورهای مختلف از جمله آلمان، فرانسه، هلند، اسپانیا، ترکیه و ... صادر شده است.

بر اساس این گزارش، میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی 22 درصد و از نظر ارزشی بیش از 18 درصد افزایش داشته است.

در این گزارش آمده است، شرکت فولاد آلیاژی در سه ماهه نخست امسال همچنین موفق به دریافت جایزه صنعت سبز برای فعالیت در کسب موفقیت های زیست محیطی از یک انجمن فرانسوی در ماه مارس 2014 شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید