رییس جمهور در دیدار با فعالان اصولگرا:

مردم تحت فشار رکود تورمی و بیکاری هستند

کدخبر: ۱۰۱۷۷۷
رییس جمهوری روحانی در دیدار با فعالین اصولگرا گفت: نباید دشمنان بزرگ داخلی نظیر رکود تورمی، فساد اداری و بیکاری را از ذهن دور نگه داریم؛ زیرا این دشمنان زندگی مردم را تحت فشار قرار داده و منجر به گسترش آسیب های اجتماعی می شوند که هیچ جناحی را نمی شناسد.
مردم تحت فشار رکود تورمی و بیکاری هستند
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، حسن روحانی 13 تیر ماه در دیدار با جمعی از شخصیت‌های اصولگرا با تاکید بر اینکه همه باید برای حل‌وفصل مشکلاتی که کشور و نظام را در معرض آسیب قرار می‌دهد دست‌به‌دست هم دهیم، گفت: همه گروه‌ها، جناح‌ها و همه ملت از مذاهب و اقوام گوناگون باید زیر چتر واحد در حل مشکلات و رویارویی با مخاطرات و معضلات در کنار هم قرار گیرند.

رییس‌جمهور افزود: اگر همه ما درخصوص فهرست آسیب‌ها و مشکلات و دشمنان کشور و نیز راهکارها و نقشه راه مواجهه با این مسایل اتفاق نظر داشته باشیم، بسیاری از مشکلات که امروز پررنگ دیده می‌شود، کوچک جلوه خواهد کرد و تسامح با یکدیگر نیز آسان‌تر می‌شود.»او افزود: «باید تا جایی که می‌توان از اختلافات در داخل کشور کاست و دست‌دردست هم برای حفاظت از منافع ملی و صیانت از ارزش‌های انقلاب حرکت کرد.

روحانی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا از انشقاق و شکاف‌های اجتماعی در حوزه‌هایی نظیر قومیت، مذهب و جناح‌بندی‌ها بکاهیم.

رییس‌جمهوری ضمن انتقاد از برخی دیدگاه‌ها که نسبت به هر نوع وحدتی نظر سوء دارند، گفت: نباید غربالی در دست بگیریم که بر اساس آن بیشتر افراد کنار گذاشته شوند و تنها تعداد اندکی حایز شرایط برای ادامه کار باقی بمانند.

او افزود: برای حل مشکلات بزرگی چون رکود تورمی و ایجاد اشتغال نیاز به حضور همه افراد و گروه‌ها از جناح‌ها، اقوام و مذاهب مختلف داریم گفت: «نباید دشمنان بزرگ داخلی نظیر رکود تورمی، فساد اداری و بیکاری را از ذهن دور نگه داریم؛ زیرا این دشمنان زندگی مردم را تحت فشار قرار داده و منجر به گسترش آسیب‌های اجتماعی می‌شوند که هیچ جناحی را نمی‌شناسد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید