آغاز به کار کمیسیون تلفیق در مجلس

کدخبر: ۱۵۵۹۱۷
کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی لایحه بودجه 96 از امروز کار خود را آغاز می کند.

به گزارش فارس ، محمد حسینی با اشاره به وضعیت لایحه بودجه سال 96 کل کشور اظهار داشت: در حال حاضر این لایحه در کمیسیون‌های مختلف مجلس در حال بررسی است و کلیات آن در کمیسیون برنامه و بودجه به تصویب رسید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه از امروز بررسی جزئیات شروع خواهد شد، افزود: افراد منتخب برای کمیسیون تلفیق بودجه معرفی شدند، اما هنوز رئیس و هیأت رئیسه تعیین نشده و در جلسه امروز طبق برنامه مشخص خواهند شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه لایحه بودجه سال آینده تغییرات خاصی نسبت به بودجه امسال ندارد، یادآور شد: در بخش نفت و مالیات‌ها افزایش درآمد پیش‌بینی شده و 4 مسئله محیط زیست، آب، فاضلاب و ریلی جزء اولویت‌ها قرار داده شده است.

به گفته حسینی لایحه بودجه سال 96 بدون سند بالا دستی یعنی برنامه ششم توسعه تهیه شده و طبق نظر مسئولان دولت براساس سیاست‌های کلی تدوین شده است.

وی در مورد کاهش سهم 30 درصدی صندوق توسعه ملی به 20 درصد در لایحه بودجه سال آینده عنوان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد است، دستور 3 ساله برای کاهش سهم صندوق از مقام معظم رهبری اخذ کرده‌اند و قرار شد، در این رابطه هیأت رئیسه اعلام نظر نهایی را کسب و آن را تائید کند، در صورتی که چنین موضوعی صحت داشته باشد، مورد تائید خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید