گاز مشترکان پر مصرف مازندران قطع می شود

کدخبر: ۱۵۷۵۴۵
طالبی گفت: در حال حاضر نیروگاه استان حدود ۲۵ روز ذخیره سوخت مایع دارد و تمام بیمارستان‌ها نیز به مدت ۷ تا ۱۵ روز ذخیره سوخت دارند.

حسینعلی طالبی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره وضعیت تامین فرآورده‌های نفتی استان بعد از قطع گاز از سوی ترکمن‌ها اظهار داشت: ما از سه ماه قبل ذخیره سازی و ارسال سوخت دوم را شروع کردیم و از اوایل آذر که در شهرهای آمل، بابل و بابلسر قطعی گاز داشتیم مراجعات برای دریافت سوخت دوم افزایش یافت.

 وی افزود: یکی از تمهیداتی نیز که اندیشیده‌ایم این است که اشتراک مصرف کنندگان بیش از ۱۰۰۰ متر مکعب گاز  قطع می‌شود، لذا تا کنون مشکلی بابت تامین سوخت نداریم و گزارشی نیز مبنی بر عدم و یا کمبود سوخت دریافت نکرده‌ایم.

طالبی با بیان اینکه تمامی جایگاه‌های سی ان جی فعال هستند، تصریح کرد: در حال حاضر نیروگاه استان حدود ۲۵ روز ذخیره سوخت مایع دارد و تمام بیمارستان‌ها نیز به مدت ۷ تا ۱۵ روز ذخیره سوخت دارند و در صورت اتمام برای دو هفته بعد خود تمدید می‌کنند.

وی درباره میزان افزایش مصرف سوخت مایع اظهار داشت: میزان مصرف فرآورده تغییر چندانی نداشته و فقط مصرف گازوئیل نسبت به شرایط عادی حدود ۳ درصد رشد داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید