تبدیل منازل به بانک بی‌امنیت

کدخبر: ۱۵۷۷۵۰
رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه با گران شدن نرخ ارز مردم ارز را در منازل خود نگهداری می‌کنند، توضیح داد: بر این اساس منازل تبدیل به شعبه بانک می‌شود آن هم بدون اقدامات امنیتی و ایمنی که این موضوع برای سارقان ایجاد جذابیت می‌کند بر این اساس کشف این موارد سخت است.

به گزارش ایرنا ، سردار محمدرضا مقیمی روز چهارشنبه در حاشیه همایش تخصصی معاونان و روسای ادارات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران افزود: در سال‌های گذشته شیب تند سرقت داشتیم که اکنون این شیب در سرقت‌های مهم اعم از منزل، طلافروشی، خودرو، موتورسیکلت، قطعات خودرو، پلاک خودرو و سرقت‌های خرد و کیف‌قاپی کاهش داشته، براین اساس در تمام این سرقت‌ها بالغ بر5/ 4‌درصد با کاهش مواجه بودیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: سرقت خودرو نسبت به سال گذشته تفاوتی نداشته است. در زمینه سرقت قطعات خودرو با کاهش و در کشفیات با افزایش مواجه بودیم. مقیمی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال گفت: در بهمن و اسفند مراکز تجاری و اقتصادی فعال‌تر و نقدینگی مردم افزایش می‌یابد، بر این اساس این مراکز را باید قانع کنیم تا از پلیس افتخاری استفاده کنند تا سرقت کاهش یابد.

وی با اشاره به افزایش نرخ ارز گفت: مردم ارز را در منازل خود نگهداری می‌کنند بر این اساس منازل تبدیل به شعبه بانک می‌شود آن هم بدون اقدامات امنیتی و ایمنی که این موضوع برای سارقان ایجاد جذابیت می‌کند، بر این اساس کشف این موارد سخت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید