از «قیمت دلار» تا «درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی»

موضوعات داغ اقتصاد ایران در هفته ای که گذشت

کدخبر: ۱۵۸۳۳۲
در هفته منتهی به جمعه 24 دی ماه عبارت « قیمت دلار » بیشتر از هر عبارت اقتصادی دیگر از سوی کاربران اینترنت جستجو شده و صدر موضوعات داغ اقتصادی را به خود اختصاص داد. هر چند با درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی روند ترند شدن هشتگ ها تفاوت کرده و کاربران اقتصادنیوز بیشتر از هر عبارت دیگری عبارت « درگذشت هاشمی رفسنجانی » را در اینترنت جستجو کردند که اتفاقی قابل پیش بینی هم بود. بازتاب درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در جستجوهای اینترنتی ، تسخیر تمام هشتگ هایی بود که به نام وی در سایت ها ثبت شده بودند.
موضوعات داغ اقتصاد ایران در هفته ای که گذشت

به گزارش اقتصادنیوز ، در این هفته هشتگ « بازار مسکن » دومین هشتگ داغ اقتصادی مورد توجه کاربران سایت اقتصادنیوز بود. ورود بازار مسکن به فاز پیش رونق علاقمندان به موضوعات اقتصادی را به تکاپو انداخته تا هر چه بیشتر در مورد بازار مسکن و تحولات آن کسب خبر کنند.

« مسکن مهر » دیگر موضوع اقتصادی مورد توجه کاربران اینترنت در این هفته بود. هر چند این هشتگ تنها دو روز در بین موضوعات داغ قرار داشت و پس از آن از ترند جستجوها خارج شد. انتشار اخباری در مورد افزایش سقف وام مسکن مهر در این هفته برای دو روز عبارت مسکن مهر و وام مسکن مهر را به ترند ها افزود.

« بازار ارز » و « صرافی » دو هشتگ دیگر اقتصادی بودند که که وارد فهرست موضوعات داغ اقتصادی شدند. هشتگ بازار ارز در هفته های گذشته نیز به دلیل التهاب بازار ارز در بین هشتگ های داغ قرار داشت. اما جستجوی « صرافی » این هفته به جمع موضوعات داغ در سایت اقتصادنیوز پیوست.

نام رئیس جمهوری منتخب آمریکا همچنان در میان هشتگ های داغ جستجو در بین کاربران قرار دارد. هر چند از رتبه آن در جستجوها کاسته شده و به آخرین هشتگ داغ در سایت اقتصادنیوز تبدیل شده است. پیش بینی می شود در هفته پیش رو با نزدیک شدن به مراسم تحلیف رئیس جمهوری جدید آمریکا ، یک بار دیگر شاهد داغ شدن هشتگ « دونالد ترامپ » تحت تاثیر بالا رفتن جستجوهای اینترنتی باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک