طراحی مکان جدید برای کسبه ساختمان پلاسکو

کدخبر: ۱۵۹۰۳۸
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به فعالیت کارگروهی درکمیته بررسی سانحه ساختمان پلاسکو، گفت: جلوگیری از افزایش قیمت پوشاک و طراحی محلی برای استقرار اصناف، در دستور قرار دارد.
طراحی مکان جدید برای کسبه ساختمان پلاسکو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، علی فاضلی در خصوص آخرین وضعیت بررسی سانحه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو، گفت: کمیته ویژه حادثه پلاسکو، ابعاد مختلف این حادثه را تحت بررسی قرار داده است.

وی با بیان اینکه باید از بروز دوباره حوادث این چنینی جلوگیری کرد، افزود: احتمال بروز حادثه ساختمان پلاسکو برای بیشتر بازارها و ساختمانهای تجاری کشور وجود دارد و مجموعه مدیریت شهری باید برای شرایط ویژه و بحرانی، آمادگی داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه انتظار است تا برای تامین خسارت آسیب دیدگان و مهیا کردن ادامه کسب و کار افراد شاغل در ساختمان چاره اندیشی شود، اظهار داشت: کارگروهی در کمیته بررسی این سانحه، مشغول تهیه گزارشی برای تمامی جوانب این آتش سوزی و آثار آن است.

فاضلی ادامه داد: راه های تامین خسارت اصناف، طراحی محل یا محل هایی برای استقرار اصناف آسیب دیده و پیش بینی راهکارهایی برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهایی که در این ساختمان عرضه می شد، در دستور کار کمیته بررسی این سانحه قرار دارد.

بر اساس این گزارش، ساختمان پلاسکو در تهران در پی آتش سوزی گسترده ساعت ۱۱:15 صبح روز گذشته(پنجشنبه ۳۰ دیماه) فرو ریخت.

۶۰۰ واحد تجاری در این ساختمان قرار داشتند که عمده آنها، در حوزه تولید و فروش پوشاک فعال بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید