جزئیات حذف یارانه ثروتمندان

کدخبر: ۱۵۹۴۵۰
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که تا پایان سال ۱۳۹۵ برنامه‌ای برای حذف یارانه نداریم، گفت: در صورتی که بنای حذف یارانه کسی باشد قبل از آن پیامک اطلاع‌رسانی به فرد ارسال می‌شود.
جزئیات حذف یارانه ثروتمندان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ابوالحسن فیروزآبادی، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۵ تصمیمی به حذف یارانه کسی گرفته نشده و چنانچه قرار باشد یارانه افراد از جمله گروه‌های پردرآمد و ثروتمند حذف شود، قبل از آن حتما پیامک اطلاع‌رسانی به وی ارسال می‌شود.

وی گفت: پس از ارسال پیامک به افراد فرصت داده می‌شود در موعد مقرر نسبت به ارائه‌ی مدارک خود اقدام کنند و چنانچه اثبات شود که فرد نیازمند و مستحق گرفتن یارانه است، یارانه وی همچنان برقرار خواهد بود.

به گفته قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بحث حذف یارانه افراد پردرآمد وزارت کار در حال شناسایی و بررسی است و مواردی همچون توانایی و تمکن مالی یا آسیب‌پذیری افراد را مدنظر دارد.

فیروزآبادی متذکر شد: در بحث تعداد افرادی که باید یارانه‌شان قطع شود و مشمول طبقه ثروتمند می‌شوند، هنوز اتفاق‌نظر وجود ندارد، ولی آنچه که در حال انجام است در حال شناسایی گروه‌های پردرآمد و دارای استطاعت مالی هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید