با درخواست اتاق اصناف ایران

اتحادیه صنف فناوران رایانه با پلمب تاکسی های اینترنتی موافقت کرد

کدخبر: ۱۶۰۱۰۵
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران ضمن اعلام موافقت این اتحادیه با پلمب واحدهای اسنپ و تپسی به دلیل مغایرت فعالیت با جواز صنفی گفت: مراتب اجرایی این کار در قالب نامه‌ای به اتاق اصناف ایران واگذار شد.
اتحادیه صنف فناوران رایانه با پلمب تاکسی های اینترنتی موافقت کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آی تی ایران ، رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه گفت: براساس خواسته اتاق اصناف ایران ، روز گذشته موافقت خود را با بستن این دو واحد صنفی ( اسنپ و تپسی ) در قالب نامه‌ای به این اتاق اعلام کردیم.

وی ادامه داد: اتاق اصناف ایران به دلیل اینکه آژانس های موبایلی مذکور جواز متفاوتی به نسبت فعالیت خود دارند، طی نامه‌ای درخواست پلمب این واحدهای صنفی را به ما داد که ما هم متقابلا در پاسخ به این نامه اعلام موافقت کردیم اما انجام روال بستن و پلمب را به خود اتاق واگذار کردیم.

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با بیان اینکه ما مخالف فعالیتهای مبتنی بر تکنولوژی نیستیم، خاطرنشان کرد: دست های پشت پرده‌ای وجود دارد که نمی‌خواهد این دو کسب‌وکار به فعالیت خود ادامه دهند.

او افزود: با این حال اختیار پلمب این دو واحد صنفی بر عهده اتاق اصناف است و با توجه به نقش نظارتی که در رسته تولید، توزیع یا خدمات فنی بر تمامی اصناف دارد، می‌تواند مانع از فعالیت آنها در کشور شود.

میرمهدی تصریح کرد: در نامه‌ای که به اتاق اصناف نوشتیم از تداخل فعالیت صنفی این دو آژانس موبایلی گفتیم اما این را هم گفتیم که اتحادیه فناوران دوست ندارد خودش به صورت مستقیم وارد ماجرای پلمب شود و عده‌ای را از نان خوردن بیندازد لذا مراتب اجرایی را به خود اتاق واگذار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده به شخصه موافق صددرصدی فعالیتهای اینترنتی در کشور هستم اما به شرطی که قانون را رعایت کنند مثلا این دو اپلیکیشن موبایلی حاضر به دریافت جواز کسب‌وکارهای مجازی از اتاق اصناف ایران شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید