قیمت اجاره آپارتمان های فوق لوکس در تهران + جدول

کدخبر: ۱۶۰۳۲۷
همزمان با ادامه رکود در بازار معاملات خرید آپارتمان‌های سوپرلوکس در پایتخت، بخشی از مالکان این آپارتمان‌ها، واحدهای خود را به بازار مسکن اجاره ای عرضه کرده‌اند. در شرایطی که اغلب سازندگان آپارتمان‌های سوپرلوکس این واحدها را با نیت فروش در بازار مسکن احداث می‌کنند اما عمیق شدن رکود معاملاتی در بازار فروش این واحدهای مسکونی، منجر به معرفی بخشی از آنها به بازار اجاره مسکن شده است.
قیمت اجاره آپارتمان های فوق لوکس در تهران + جدول

 به گزارش اقتصادنیوز ، آپارتمان‌های سوپرلوکس معمولا واحدهای بزرگ متراژ، ساخته شده با متریال ویژه خارجی، دارای طراحی داخلی و نقشه خاص و واقع شده در مناطق مرغوب و گران‌قیمت پایتخت همچون شمال، شمال غرب یا شمال شرق تهران هستند.

هرچند از سال‌های گذشته همواره بخشی از این واحدها به بازار اجاره معرفی و به متقاضیان خاص این آپارتمان‌ها اجاره داده می‌شد اما واسطه‌های بازار ملک این روزها از افزایش نسبی حجم عرضه آپارتمان‌های سوپر‌لوکس به بازار اجاره مسکن خبر می‌دهند. به گفته آنها هرچند اغلب سازندگان این واحدها، آنها را به قصد فروش در بازار مسکن ساخته‌اند اما طولانی شدن دوره رکود در این بخش از بازار معاملات مسکن موجب شده فعلا بخشی از این آپارتمان‌ها به بازار اجاره معرفی شود.

دلالان آپارتمان‌های سوپرلوکس می‌گویند عمده متقاضیان اجاره این واحدها تاجران و بازرگانان و سایر افرادی هستند که به رغم متمول بودن ترجیح می‌دهند دارایی‌های خود را صرف کسب و کار کنند تا سود بیشتری به دست آورند و در مقابل به جای خرید آپارتمان اقدام به اجاره آپارتمان‌های سوپرلوکس برای سکونت می‌کنند.

آن طور که واسطه‌های فروش و اجاره آپارتمان‌های سوپرلوکس پایتخت پیش‌بینی می‌کنند رکود در بازار معامله فروش این واحدها برخلاف آپارتمان‌های مصرفی در ماه‌های پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت؛ هرچند هنوز هم بخشی از این واحدها از سوی مشتریان خاص خود خریداری می‌شود. با این حال این واسطه‌های ملکی معتقدند ادامه رکود در بازار خرید واحدهای سوپرلوکس می‌تواند منجر به افزایش عرضه این واحدها به بازار اجاره شود.

maskan

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید