منتجب نیا : فکر نمی کنم اصولگرایان این بار هم به وحدت برسند

کدخبر: ۱۶۰۷۸۶
فکر نمی کنم اصولگرایان این بار هم به وحدت نظر برسند، و احتمالا کاندیدهای متعددی را برای انتخابات معرفی خواهند کرد، لذا همان درصد آرایی هم که دارند، پخش و به عبارتی تقسیم خواهد شد و چون اقای روحانی در بین اصلاح طلبان رقیبی نخواهد داشت با رای بالایی پیروز خواهد شد.
منتجب نیا : فکر نمی کنم اصولگرایان این بار هم به وحدت برسند

عصر ایران : رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در مورد شانس پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: آرای دکتر روحانی در انتخابات 96 نه تنها ریزش ندارد بلکه افزایش هم خواهد داشت. گلایه ی اقتصادی در همه دولت ها بوده است.

عضو سابق شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران ادامه داد: هیچ گاه موافق معرفی شخص و نامزدی در کنار آقای روحانی در انتخابات 96 نبوده ام، نظرم این است که، به صورت محفلی و محرمانه افرادی را داشته باشیم تا چنانچه مساله ای برای دکتر روحانی پیش آمد و ایشان به هر دلیلی نتوانست در انتخابات آینده شرکت کند، دست ما خالی نباشد. اما این که شخصی را به صورت رسمی در کنار ایشان مشخص و اعلام کنیم، را صلاح نمی دانم. ما باید تمام نیروهای خود را برای اقای روحانی متحد و آماده کنیم تا ایشان با قدرت وارد صحنه شوند.

وی دررابطه با احتمال کاهش آرای روحانی خاطرنشان کرد: علی رغم گلایه های به حق یا ناحقی که در سطح جامعه وجود دارد. من معتقدم رای روحانی نه تنها ریزش ندارد بلکه نسبت به 92 افزایش و رویش هم دارد. شکوه ی اقتصادی لایه های مختلف اجتماعی در همه دولت ها وجود داشته است و این مساله مربوط به صرفا دولت وقت نیست. بسیاری از مردم شناخت کمی از آقای روحانی داشتند که دور اول ریاست جمهوری فرصتی شد تا به تفکر، کمالات و همچنین ویژگی های مثبت ایشان پی بردند.

منتجب نیا: رای روحانی در انتخابات آینده افزایش دارد/ نامزدهای اصول‌گرا خطری برای روحانی ندارند

 

نماینده سابق مجلس  افزود: مردم متوجه تفاوت های فاحشی که در عملکرد دولت یازدهم ودولت سابق وجود دارد، هستند، از آن جهت معتقدم رای روحانی رو به افزونی است. به ویژه اگر در این ماه های آخر قدم های بلندتری بردارد و برخی از گلایه های که امکان رفع آنها وجود داشته باشد را از بین ببرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به این که در بین اصولگرایان نامزد قدرتمندی وجود ندارد، اذعان کرد: هیچ کدام از کاندیدهای جبهه اصولگرا را در حدی نمی بینم که خطری برای آقای روحانی بوجود بیاورند علی رغم اینکه انتخابات بدون رقابت بی معنا است و باید اشخاصی برای رقابت وجود داشته باشند، اما در حال حاضر جبهه مقابل آقای روحانی شخص مطرحی ندارند که قدرت حضور داشته باشد. شاید قوی ترین شخص در بین اصولگراها آقای قالیباف بود که با مسائل پیش آمده، او هم چندان شانسی برای داشتن رقابت خطرناک انتخاباتی ندارد.

وی یادآوری کرد: فکر نمی کنم اصولگرایان این بار هم به وحدت نظر برسند، و احتمالا کاندیدهای متعددی را برای انتخابات معرفی خواهند کرد، لذا همان درصد آرایی هم که دارند، پخش و به عبارتی تقسیم خواهد شد و چون اقای روحانی در بین اصلاح طلبان رقیبی نخواهد داشت با رای بالایی پیروز خواهد شد.

منتجب نیادر پایان به اختلافات داخلی که اخیرا در حزب اعتماد ملی ایجاد شده بود اشاره و توضیح داد: چند نفری در حزب بودند که اعتقاد به ادغام فعالیت های حزب با شورای سیاست گذاری داشتند اما نظر اکثریت اعضای حزب این بود که با حفظ هویت و استقلال حزب با دیگر اصلاح طلبان تفاهم و ائتلاف داشته باشیم. نظر دبیر کل حزب اعتماد ملی هم همواره بر همین موضوع و حفظ استقلال بوده است. در حال حاضر مساله ای برای بحث نمانده است، چون نظر اکثریت اعضا لحاظ می شود.

 قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: در حال حاضر برای آنکه راه تعامل با شورای سیاست گذاری بسته نباشد، یک نفر به نمایندگی از طرف حزب در جلسات آنها شرکت می کند. ضمن این که کمیته انتخاباتی حزب اعتماد ملی هم در سراسر کشور فعال شده و بعد از مشخص شدن افراد منتخب مسئول، فعالیت های انتخاباتی شروع می شود و در حال حاضر مشکلی در بین هیچ کدام از گروه های اصلاح طلب وجود ندارد، و همه ما از آقای روحانی حمایت می کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید