رشد اندک شاخص بورس

کدخبر: ۱۶۰۹۸۰
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه ۲۴ واحد رشد کرد تا به نوسان خود در ارتفاع ۷۶ هزار واحد ادامه دهد. نوسان اندک شاخص بورس نشان می دهد که معامله گران هنوز از بازار ناامید نشده اند ، هر چند نیاز به یک سوخت جدید برای تحرک دارند. اتفاقی که می تواند باز شدن نمادهای متوقف آن را رقم بزند.
رشد اندک شاخص بورس

به گزارش تسنیم؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 769 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 175 میلیارد تومان در 52 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 24 واحدی در ارتفاع 76 هزار و 816 واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی فملی، شبندر و شخارک شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فارس، کگل و خساپا با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادلی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 8 واحد، کل (هموزن) 5 واحد، قیمت (هموزن) 4 واحد، آزاد شناور 114 واحد و شاخص بازار اول 144 واحد افزایش یافتند.

همچنین نمادهای معاملاتی شرکتهای گروه دارویی برکت، بانک ملت، ساپیا، بانک تجارت و ایران خودرو پربیننده‌ترین نمادهای معاملاتی امروز بورس اوراق بهادار بودند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 625 میلیون ورقه به ارزش 749 میلیارد تومان در 27 هزار نوبت، آیفکس 0.2 واحد رشد کرد و در ارتفاع 835 واحد قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید