ذخیره یک میلیارد لیتر بنزین نوروزی

کدخبر: ۱۶۱۵۵۶
معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز آغاز شده است گفت: هم اکنون بیش از یک میلیارد لیتر بنزین در مخازن برای تعطیلات نوروز ذخیره شده است.
ذخیره یک میلیارد لیتر بنزین نوروزی

عباس کاظمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به ذخیره سازی بنزین برای ایام عید نوروز گفت: در حال حاضر پالایشگاه های کشور بدون مشکل در حال تولید بنزین هستند که بخشی از بنزین تولید داخل به همراه بنزین وارداتی در مخازن پالایشگاه ها از یک ماه قبل برای سفرهای نوروزی ذخیره سازی شده اند.

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از یک میلیارد لیتر بنزین در مخازن ذخیره سازی شده است گفت: طبق سال های گذشته انتظار داریم مصرف بنزین در ایادم تعطیلات نورزوی رکورد شکنی کند به همین دلیل از هم اکنون آماده افزایش مصرف در ایام نوروز هستیم.

به گزارش فارس به گفته مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی در حال حاضر به طور میانگین روزانه 11 میلیون و 800 هزار لیتر بنزین وارد کشور می شود که ظاهرا به منظور ذخیره سازی برای ایام نوروز حجم واردات بنزین در روزهای آتی افزایش پیدا خواهد کرد.

براساس اطلاعات خبرنگار فارس اخیرا واردات بنزین به کشور به 17 میلیون لیتر نیز رسیده است که این افزایش واردات بنزین به منظور ذخیره سازی این حامل انرژی پر طرفدار صورت می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید