اعلام قیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان

کدخبر: ۱۶۹۶۲۴
در حالی به ایام ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم که با ابلاغ دستورالعمل‌ طرح نظارتی ویژه ایام این ماه شاهد نظارت و بازرسی هرچه بیشتر توسط واحدهای ناظر در مورد قیمت ۱۳ قلم کالای پر مصرف خواهیم بود.
اعلام قیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان

به گزارش ایسنا، دستورالعمل طرح نظارتی به واحدها و ادارات بازرسی و نظارت ایام ماه مبارک رمضان به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان تهران ابلاغ شد تا در خصوص اقلام اساسی مورد تقاضای مردم که شامل ۱۳ قلم کالای دسته‌بندی شده است شاهد بازرسی و نظارت هرچه بیشتر واحدهای مربوطه در صورت رویت هرگونه تخلف توسط فروشندگان و یا ارائه‌ی گزارش‌های مردمی باشیم.

اقلام مورد تقاضا در ماه مبارک رمضان لبنیات، پروتئین، برنج، روغن، قند، شکر، خرما، میوه، سبزیجات، شیرینی‌های پرمصرف، آش، حلیم، زولبیا و بامیه اعلام شده که براین اساس و طبق ابلاغیه دستورالعمل طرح نظارتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان تهران با حداکثر ظرفیت بازرسی و نظارت انجام خواهد شد.

هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و تخلف در مورد فروش اقلام مربوطه با برخورد واحدها و ادارات بازرسی و نظارت ایام ماه مبارک رمضان روبه‌رو خواهد شد و در دستورالعمل مربوطه آمده است که شهروندان و هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید