بررسی وضعیت تولید خودروهای سنگین

کدخبر: ۱۶۹۶۲۹
فروردین ماه امسال تولید انواع کامیون به طور میانگین ۳.۶ درصد افزایش یافت.
بررسی وضعیت تولید خودروهای سنگین

به گزارش ایسنا، در این مدت تولید این محصولات در سایپا دیزل با افزایش ۱۰۸.۳ درصدی همراه بوده و از ۳۶ دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به ۷۵ دستگاه رسید.

تولید انواع کامیون در زامیاد نیز صعودی بوده و از صفر دستگاه در فروردین ۱۳۹۵ به ۱۱ دستگاه افزایش یافت.

فروردین ماه امسال تولید انواع کامیون در کاریزان خودرو نیز افزایش یافته و با رشد ۸۱۰ درصدی از ۱۰ دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به ۹۱ دستگاه رسید.

تولید انواع کامیون در گروه بهمن نیز با افزایش ۱۱.۲ درصدی همراه بوده و از ۱۸۷ دستگاه در فروردین ماه ۱۳۹۵ به ۲۰۸ دستگاه افزایش یافت.

تولید این محصولات در تیراژه دیزل نیز صعودی بوده و با افزایش ۲۰ درصدی از ۱۰ دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به ۱۲ دستگاه رسید.

برخلاف این شرکتها اما تولید انواع کامیون در برخی شرکتها با کاهش همراه بوده است. در این زمینه تولید این محصولات در ایران خودرو دیزل با کاهش ۹۲.۳ درصدی از ۲۶ دستگاه در فروردین ۱۳۹۵ به ۲ دستگاه کاهش یافت.

تولید این محصولات در سروش دیزل مبنا نیز نزولی بوده و با کاهش ۳۰.۵ درصدی از ۹۵ دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به ۶۶ دستگاه رسید.

فروردین ماه امسال تولید انواع کامیون در چهار شرکت رخش خودرو دیزل، آذهایتکس، رایان فن گستر دیزل و ماموت متوقف شده و به ترتیب از ۴۵، ۱۲، ۲۰ و ۸ دستگاه در فروردین ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید