برقراری یارانه های قطع شده فعلا امکان پذیر نیست

کدخبر: ۱۷۱۸۰۳
سخنگوی دولت گفت: اگر امروز در شورایعالی انقلاب فرهنگی به این نتیجه برسیم که ۲۰۳۰ را اجرا نکنیم، هیچکدام از بخش‌های ان را اجرا نخواهیم کرد.
برقراری یارانه های قطع شده فعلا امکان پذیر نیست

به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی با خبرنگاران در گزارشی ضمن تشریح عملکرد بودجه سال 95 اظهار داشت: از عملکرد بودجه 95 با قاطعیت دفاع می‌کنم و این بودجه را یک نقطه مثبت می‌دانم.

وی افزود: رشد اقتصادی در سال 1394 یک درصد و در سال 1395، 8.3 درصد بوده است.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه یادآور شد: اینکه بعضی‌ها می‌گویند این رشد برای نفت است، باید بگویم خیر؛ فقط 2 واحد مربوط به نفت است که ما هم آن را قبول داریم. نرخ تورم نیز به 6.8 رسیده است.

وی همچنین گفت: 50 هزار و 514 دستگاه تاکسی جدید وارد سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی شده است.

نوبخت تصریح کرد: تا تاریخ امروز (23 خردادماه 1396)  17 هزار و 799  میلیارد تومان به 25 هزار و 336  واحد تولیدی پول پرداخت شده است.

سخنگوی دولت در ادامه در توضیح، سرنوشت خانوارهایی که پیامک دریافت یارانه در اردیبهشت‌ماه را دریافت کردند، گفت: در اردیبهشت‌ماه می‌خواستیم تعدادی از یارانه این بخش از سرپرست خانوارها را پرداخت کنیم اما یک عده اعتراض کردند و مجلس هم درخواست تحقیق و تفحص داد لذا کتبا درخواست توقف آن را دادند، لذا برقراری مجدد هر نوع یارانه منوط به رسیدگی به این پرونده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید