گردش مالی ۴۰میلیارد تومانی سایت شرط‌بندی!

کدخبر: ۱۷۲۸۶۰
فرمانده انتظامی استان اصفهان از عملیات پلیس فتای این فرماندهی در دستگیری مدیر یک سایت شرطبندی با گردش مالی ۴۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.
گردش مالی ۴۰میلیارد تومانی سایت شرط‌بندی!

به گزارش ایسنا، میزان نوشت: «سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان با اشرافیت خود بر فضای مجازی و رصد و پایش سایت‌های اینترنتی توانستند یک سایت شرطبندی با گردش مالی بالا را که از سوی فردی در یکی از استان‌های کشور مدیریت می‌شد، شناسایی کنند.

وی افزود: کارشناسان این پلیس در راستای رصد اقدامات مجرمانه با سایتی روبه‌رو شدند که مدیر آن اقدام به طراحی بازی خاصی به روش شرطبندی کرده که در ادامه تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد این فرد از این طریق توانسته به گردش مالی ۴۰۰ میلیارد ریالی دست پیدا کند که در این زمینه تمامی حساب‌های مالی فرد مذکور نیز مورد شناسایی قرار گرفت.

آقاخانی با بیان این که شرکت‌کنندگان این سایت از سراسر کشور بودند، اظهار داشت: بلافاصله کارشناسان وارد عمل شده و مراحل قانونی نسبت به مسدودسازی این سایت را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به این که مدیر این سایت در خارج از استان سکونت داشت، ماموران پلیس فتای استان با اخذ نیابت قضائی به محل مذکور اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کرده و به همراه مدارک و مستندات جمع آوری شده تحویل مراجع قضائی دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: افرادی که در سایت‌های شرطبندی شرکت می‌کنند هم به نوعی مجرم هستند و بر اساس قانون بارگذارنده سایت‌های شرط بندی و استفاده کنندگان از این سایت‌ها هردو مرتکب اقدام مجرمانه شده و قانون برای هر دو طرف مجازات تعیین کرده است.

آقاخانی تاکید کرد: پلیس فتای استان با رصد و پایش عمومی سایت‌ها و شبکه‌ها حتما به این گونه جرایم توجه خاص داشته و عملیات شناسایی، ردیابی و مقابله با این گونه سایت‌ها و تحویل مدیران آن‌ها به مراجع قانونی را در دستور کار خود دارد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید