بهترین ویژگی ربیعی اعتقاد او به سازمان های مردم نهاد است

کدخبر: ۱۷۹۷۸۰
مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل دریایی کشور بهترین ویژگی وزیر پیشنهادی تعاون،کار و رفاه اجتماعی را اعتقاد او به سازمان های مردم نهاد دانست.
بهترین ویژگی ربیعی اعتقاد او به سازمان های مردم نهاد است

 

'احمد هاشمی' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اعتقاد به سازمان های مردم نهاد یکی از بهترین ویژگی های علی ربیعی است و در صورتی که بدنه وزارتخانه با او همراهی کنند خیلی از مشکلات می تواند حل شود.

وی اظهار داشت: ایشان تلاش کرد این اعتقاد را در وزارتخانه جا بیاندازد تا بدنه هم باید با او همراهی کند . بخشی از این همراهی هم مربوط به بدنه دولت است.

هاشمی بیان داشت:بخش تعاون گسترده است و باید این اعتقاد در بدنه دولت باشد. یک وزارتخانه و یا یک وزیر به تنهایی نمی توانند سهم 25درصدی بخش تعاون در اقتصاد را محقق کنند.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل دریایی کشور گفت: البته وزیر کار به عنوان یک راهبر می تواند این اعتقاد را در بدنه وزارتخانه جا بیاندازد.

وی معتقد است، هنوز زیر ساخت ها برای تخصیص سهم 25 درصدی تعاون کافی نیست و توفیق بخش تعاون به وضعیت اقتصادی کشور بستگی دارد.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل دریایی کشور گفت: اگر کمی بیشتر به ظرفیت ها تعاون و زیر ساخت ها بها بدهند می توانیم سهم قابل توجهی را در بخش تعاون بدست بیاوریم.

به گزارش ایرنا، معاون امور مجلس رییس جمهوری هفدهم مردادماه نام 17 وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

طبق ماده 205 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، یک هفته پس از معرفی دولت، برای بحث و بررسی خط مشی و اصول کلی برنامه دولت و اخذ رای اعتماد برای هیات وزیران جلسات مجلس به‏ طور متوالی تشکیل می‏‌شود.

از روز گذشته(سه شنبه) بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است. امروز(چهارشنبه) نیز این بررسی ادامه دارد.

دبیر ستاد مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت نظام اداری در دولت از 1379تا 1384 ، مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور از 1376 تا 1384، مسئول اجرایی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و مسَول کمیته‌های تبلیغات از 1372 تا 1384، معاون پارلمانی و حقوقی وزارت اطلاعات از 1366 تا 1372 ، عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عضو شوراهای فرماندهی پایگاه تهران، منطقه 3 کشوری و قرارگاه حمزه سیدالشهداء ، مسئول شاخه کارگری حزب جمهوری اسلامی تا 1360، عضو مؤسس و عضو شورای مرکزی خانه کارگر، عضو مسئول و سردبیر روزنامه کار و کارگر و عضو مؤسس و عضو هیئت امنا مؤسسه آموزش عالی کار از سوابق اجرایی ربیعی در سال های گذشته است.

برنامه ملی فقرزدایی و کاهش نابرابری، برنامه جامع حمایت با تأکید بر کاهش آسیبهای اجتماعی ، برنامه اشتغال فراگیر با تأکید بر مناطق محروم و روستایی، توانمند سازی، مهارت افزایی و توسعه منابع انسانی ، ارتقای امنیت شغلی و صیانت از سرمایه های انسانی و منابع مادی در جامعه کار و تولید با همکاری شرکای اجتماعی، پایدارسازی صندوقهای بازنشستگی، تبدیل بنگاههای اقتصادی وابسته صندوقها به پیشران اقتصاد ملی، توسعه تعاون ، توسعه فرهنگی و اجتماعی نیروی کار از اهم برنامه های وی برای دولت دوازدهم اعلام شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید