اما و اگر پرداخت سود سهام عدالت در شهریور ماه

کدخبر: ۱۸۰۳۰۰
سود سهام عدالت برای کسانی که هنوز شماره شبای خود را ثبت نکرده اند محفوظ می ماند.
اما و اگر پرداخت سود سهام عدالت در شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری ها علی اشرف عبداله پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی بیان کرد : سود مشمولان سهام عدالت که شماره شبا خود را در سامانه ثبت نکردند محفوظ می ماند و هنگامی که شماره شبا خود را در سامانه ثبت کنند به حساب آنها واریز می شود.

پوری حسینی در ادامه افزود اگر امکان واریز سود سود سهام عدالت در شهریور ماه را داشته باشیم به حساب اشخاصی که شماره شبا خود را در سامانه ثبت کردند واریز خواهیم کرد.

همچنین پوری حسینی به این نکته اشاره کرد که سود سهام عدالت هر فرد متناسب با اقساط تسویه ‌شده است یعنی هر فردی با توجه به میزان سهام خود از این سود بهره مند خواهد شد.

وی افزود : اکنون حدود 30 میلیون نفر از مشمولان، شماره شبای حساب بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت کرده‌اند، از این تعداد حدود 27 میلیون شماره شبا مورد تأیید قرار گرفته است. همچنین در مورد تایید شماره شبا توسط بانک ها چنین گفت : نتایج تعامل با سیستم بانکی مبنی بر تایید یا عدم تایید احتمالی شبای مشمولانی که شبای بانکی خود را مدتی قبل در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند ولی هنوز نتیجه آن را دریافت نکرده ‌اند، مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد : با ارسال نامه‌ای از بانک مرکزی به همه بانک‌های عامل و موسسات اعتباری کشور، فرآیند تایید شماره‌های شبای بانکی مشمولان سهام عدالت که مدتی متوقف شده بود، مجددا آغاز شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید