کسبه پلاسکو یک بار دیگر تجمع کردند / اعتراض به شرایط مجتمع نور + عکس

کدخبر: ۱۸۰۴۳۲
صبح امروز کسبه پلاسکو یک بار دیگر در جلوی ساختمان سوخته و تعطیل خیابان جمهوری تجمع کرده و معترض شدند.
کسبه پلاسکو یک بار دیگر تجمع کردند / اعتراض به شرایط مجتمع نور + عکس

داریوش شفیعی هیات مدیره پلاسکو در گفتگو با خبرنگار اقتصادنیوز درباره تجمع امروز کسبه پلاسکو اظهار داشت: علت اصلی این تجمع پس از 7 ماه ساماندهی مغازه داران و مالباختگان است.

تجمع کسبه پلاسکو 30 مرداد 96

وی افزود: 300 واحد ساختمان پلاسکو سالم مانده به طوری که حتی یک شیشه هم از آنها شکسته نشده و باتوجه به نظر کارشناسان مهندسی 80 درصد باقیمانده از این ساختمان احتیاجی به مقاوم سازی هم ندارد و 20 درصد تخریب شده قابلیت بازسازی دارد.

در همین راستا مهرداد پژوهش یکی از کسبه پلاسکو نیز تصریح کرد: واحدهای مجتمع تجاری نور که در اختیار کسبه پلاسکو قرار داده اند مغازه های کوچکی دارد که به درد صنف پوشاک نمی خورد و تاکنون نیز تنها 21 نفر از کسبه در آنجا مستقر شده اند.

تجمع کسبه پلاسکو 30 مرداد 96

پژوهش عنوان کرد: از 7 ماه گذشته تا کنون به ما مالباختان صرفا وعده و وعید داده شده در صورتی که آقای سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان با توجه به سمت و جایگاه اجتماعی که دارد می توانند یک روزه مشکل ما را برطرف کند.

پژوهش خاطر نشان کرد: بسیاری از کسبه شاغل در این ساختمان بیمه نبوده اند که در این 7 ماه از طریق مسافر کشی معیشت خود را تامین کرده اند و برخی نیز به علت بدهی در زندان و یا فراری شده اند.

تجمع کسبه پلاسکو 30 مرداد 96

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید