تردد در راههای برون شهری 9.4 کاهش یافت

کدخبر: ۱۸۳۹۴۰
تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار از کاهش 9.4 درصدی تردد وسایل نقلیه در راههای برون‌ شهری در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن حکایت دارد.
 تردد در راههای برون شهری 9.4 کاهش یافت

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز مدیریت راهها؛ هم اکنون به ‌استثنای راههای بسته شده، سایر راههای کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در این مدت بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2100 تردد شمار فعال سهم وسایل نقلیه سنگین 11.5 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد نیز بین ساعات 4 تا 5 صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

** راههای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته:

آزادراه کرج - تهران ، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین ، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه قم - تهران، تهران - شهریار، آزادراه تهران - قم ، پاکدشت - تهران و آزادراه تهران - ساوه بیشترین تردد را در 24 ساعت گذشته به خود اختصاص دادند.

** ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

جاده رامیان - اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان و مسیر جدید استهبان - نی ریز، واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است.

جاده قدیم فسا - داراب، واقع در استان فارس ، به دلیل آبگرفتگی بسته است و راه فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی بسته خواهد بود.

مسیر دارزین - دهبکری واقع در استان کرمان تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی بسته شده است.

هموطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت راه های کشور، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید