رشد فروش کالاهای سازمان فروش اموال تملیکی

کدخبر: ۱۸۴۲۱۳
مدیرعامل پیشین سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در آیین تودیع خود از افزایش 131.5 درصدی میزان فروش کالاهای ارجاعی به سازمان نسبت به دولت دهم خبر داد.
رشد فروش کالاهای سازمان فروش اموال تملیکی

به گزارش ایرنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی یکم مهرماه در حکمی «جمشید قسوریان جهرمی» را به سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد.

پیش از این، «امین دلیری» مدیرعاملی این سازمان را در دولت یازدهم بر عهده داشت و قسوریان جهرمی مدیر کل گمرک استان بوشهر بود.

به گزارش یکشنبه تارنمای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جدید این سازمان تاکید کرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نقشی مهم در زنجیره ارزش مدیریت اقتصادی کشور دارد.

«مهدی قدمی» گفت: به همین لحاظ، مسوولان این سازمان باید ویژگی خاص و منحصر بفردی داشته باشند که بارزترین آن، بحث سلامت آنهاست.

قدمی افزود: بحث سلامت از نظر ما 2جنبه دارد، یکی سلامت و تعهد شخص مدیر است و دیگری، توانایی وی برای هدایت و بهینه سازی سازمان در مسیر سلامت و تعهد اداری.

مدیرعامل جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز این سازمان را امانتدار اموال مجموعه دولت و مردم خواند.

قسوریان جهرمی مدرک کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و همچنین کارشناسی ارشد امور گمرکی دارد. وی همچنین کارشناس خبره مدیریت هوانوردی است.

مشاور رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی، تجاری و صنعتی سهلان، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، معاون توسعه مدیریت و سرمایه های نیروی انسانی سازمان هواپیمایی کشوری، رییس هیات مدیره شرکت توسعه بنادر و فرودگاه ها سازمان منطقه آزاد کیش و... در کارنامه وی دیده می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید