در دیدار با رییس گروه بانک توسعه اسلامی مطرح شد

گلایه ایران از مشکل صدور روادید برای حضور در نشست های بانک توسعه اسلامی

کدخبر: ۱۸۶۳۴۵
وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با رییس گروه بانک توسعه اسلامی رفع مشکل صدور روادید برای حضور مرتب نماینده کشور ما در نشست های هیات مدیره آن بانک را خواستار شد.
گلایه ایران از مشکل صدور روادید برای حضور در نشست های بانک توسعه اسلامی

به گزارش تارنمای وزارت اموراقتصادی و دارایی، مسعود کرباسیان در ادامه دیدار با مقام های اقتصادی در حاشیه نشست سالیانه بانک جهانی با رییس گروه بانک توسعه اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

کرباسیان با اشاره به نقش و جایگاه ویژه بانک توسعه اسلامی، تلاش مضاعف مدیریت آن بانک برای توجه به حقوق همه کشور های عضو را خواستار شد.

رییس گروه بانک توسعه اسلامی نیز همکاری های ایران با آن بانک را «خوب و دارای حجم بالا» خواند و تاکید کرد این بانک تلاش می کند خارج از همه ملاحظات سیاسی و غیر آن به همکاری با کشورهای عضو ادامه دهد.

«بندر الحجار» با تاکید بر روابط خوب بانک توسعه اسلامی با سازمان حج و زیارت برای تسهیل و ارائه برخی خدمات مورد نظر برای برگزاری مراسم حج، بر تعهد این بانک به ادامه همکاری و تامین منابع مورد نیاز پروژه های در دست بررسی تاکید کرد.

در این جلسه زمینه های همکاری بانک و دستگاه های اجرایی ایران بررسی و درباره راهکارهای موثر ادامه این همکاری ها مذاکره شد.

در این دیدار همچنین درباره راهکارهای استفاده بخش خصوصی از امکانات بانک توسعه اسلامی گفت و گو و قرار شد در آینده نزدیک همزمان با سفر هیات اعزامی از سوی این بانک به ایران، رایزنی های بیشتر در این زمینه صورت گیرد.

کرباسیان برای شرکت در نشست پاییزه صندوق بین المللی پول به واشنگتن سفر کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید