۵ ویژگی جدید در سایت سهام عدالت

کدخبر: ۱۸۸۰۹۳
سامانه سهام عدالت با ۵ ویژگی از روز جمعه بازگشایی و در خدمت مشمولان قرار گرفت.
۵ ویژگی جدید در سایت سهام عدالت

به گزارش بانکداران ۲۴ ، سامانه ارزشمند سهام عدالت از روز جمعه مجددا با ۵ ویژگی زیر در خدمت مشمولان سهام عدالت قرار گرفته است که به شرح زیر است:

در سامانه سهام عدالت هر فرد می تواند از مشمول بودن یا عدم مشمولیت خود در طرح سهام عدالت اطلاع لازم حاصل کند. بازماندگان متوفیان نیز می توانند وضعیت مشمول بودن متوفی یا عدم عضویت وی را در بانک اطلاعاتی سهام عدالت بررسی و مشاهده کنند تا در زمان مقتضی از همین طریق به آنان اعلام گردد چگونه از سهم الارث سهام عدالت متوفی بهره مند خواهند شد. 

آخرین صورت وضعیت دارایی سهام عدالت هر نفر از مشمولین سهام عدالت شامل میزان سهامداری مشمولان بر مبنای ارزش اولیه مقطع واگذاری دولت به آنان قابل مشاهده و چاپ (پرینت) است. توضیح لازم این که ارزش روز یا واقعی این مبلغ سهام به مراتب بالاتر است و حدودا بیش از دو برابر برآورد می شودلذا فعلا سهام عدالت امکان خرید و فروش نداشته و معامله ان فاقد اعتبار و ممنوع و بلااثر است.

قالب و ساختار جداول وضعیت تخصیص سود و وضعیت واریز سود در صورتحساب دارایی مشمولان تعبیه و طراحی شده است و پس از شروع مراحل واریز سود مشمولین گزارش تخصیص و واریز سود به شماره شبا بانکی تایید شده هر مشمول قابل مشاهده و چاپ یا پرینت خواهد بود.

امکان ورود اطلاعات شماره شبا بانکی و ثبت آن در سامانه به منظور اخد تاییدیه توسط سازمان خصوصی سازی و اعلام مراتب تایید یا احیانا عدم تایید کماکان در سامانه فراهم است و مشمولین که هنوز ورود شبا بانکی به سامانه نداشته اند میتوانند از این خدمت استفاده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید