در هفته جاری انجام می شود

آغاز تولید آزمایشی یک خودرو جدید در ایران

کدخبر: ۱۸۹۲۰۹
در حالی از هفته جاری پژو 301 به صورت آزمایشی روی خط تولید شرکت ایران خودرو می رود که نمونه وارداتی این خودرو در بازار با شکست سختی روبه رو شده است.
آغاز تولید آزمایشی یک خودرو جدید در ایران

به گزارش خودرو ، محمدرضا معتمد مدیرعامل ایکاپ روز پنجشنبه گفت: تولید آزمایشی پژو 301 از هفته آینده آغاز خواهد شد اما باید تست‌های مربوطه انجام شود چرا که محصولاتی که میزان داخلی سازی آنها بیشتر است نیاز به آزمایش‌های بیشتر و کامل دارد.

همین خبر کافی بود که پژو 301های وارداتی وضعیتی به مراتب سخت‌تر از قبل خواهند داشت زیرا نمونه مونتاژی قیمتی به مراتب پایین‌تر از نمونه‌های وارداتی خواهند داشت. و همین اتفاق پیش آمده را طی چند ماه گذشته در هیوندای اکسنت تولید داخل شاهد بودیم. 

مدل‌های موجود پژو 301 در ایران همگی با مدل 2016 بوده و اتاق نسل قدیم این مدل به حساب می‌آید که با قیمتی بین 89 تا 90 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد و در آینده‌ای نزدیک نیز مدل فیس‌لیفت و طراحی 2017 در ایران خودرو تولید خواهد شد که هنوز قیمت آن مشخص نیست. پژو 301 در ابتدای ورود به بازار، بالای 100 میلیون تومان قیمت داشت که پس از عدم استقبال مردم از این خودرو، قیمت آن حدود 6 میلیون تومان به زیر نرخ نمایندگی رسید. 

موتور این خودرو 114 اسب بخار قدرت داشته و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید