رییس دانشگاه امام حسین: لازمه مقابله با جنگ اقتصادی، بسیج مردمی و اقتصاددانان مومن است

کدخبر: ۱۹۲۶۵۴
رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) اقتصاددانان مومن را فرماندهان مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن دانست و گفت: زمانی که مردم این تهاجم را درک کردند، باید یک سازماندهی برای مشخص کردن راهبردها، تاکتیک ها و تکنیک‌ها صورت گیرد.
 رییس دانشگاه امام حسین: لازمه مقابله با جنگ اقتصادی، بسیج مردمی و اقتصاددانان مومن است

به گزارش شنبه روابط عمومی همایش، «محمدرضا حسنی آهنگر» در نشست خبری «همایش سراسری تبیین ابعاد تهاجم اقتصادی علیه ملت ایران» یادآوری کرد: دشمن با مراکز علمی و دانشگاهی خود طرحی جامع و کامل را در قالب یک تهاجم نرم شروع کرده است که ابعاد بسیار پیچیده ای دارد و در قالب دکترین قدرت هوشمند سعی کرده است این طرح را دنبال کند.

حسنی آهنگر ادامه داد: در مسائل امنیتی و در مسائل جنگ سخت رخ می دهد اما در بعد اقتصادی و تحریم گستردگی و پیچیدگی بیشتری اتفاق افتاد.

این استاد دانشگاه به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره «اقتصاددانان مومن» اشاره کرد و گفت: پژوهشگران و محققان حوزه اقتصادی نفرات اصلی و فرماندهان آنان اقتصاددانان مومن هستند که انشاالله این جبهه کمک می‌کند مردم بیشتر این جنگ و تهاجم را درک کنند.

** جزییات همایش

حسنی آهنگر محورهای همایش سراسری تبیین ابعاد تهاجم اقتصادی علیه ملت ایران را «تبیین مفهوم، مصادیق و شیوه های تهاجم اقتصادی دشمن»، «تبیین راه های مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن»، «بیان تجربیات تاریخی مقابله با تهاجم اقتصادی همه جانبه دشمن علیه ملت ایران» و «الزامات نهادی، قانونی، ساختاری مورد نیاز کشور برای مقابله کارآمدتر» بیان کرد.

رییس دانشگاه جامع امام حسین(ع) بر لزوم فراخواندن همه نگاه فراجناحی از همه طیف ها در این زمینه تاکید کرد و ادامه داد: بیش از 20 استاد توانسته اند 50 محتوا را برای این همایش تولید و تهیه کنند که در زمان مناسب از آن رونمایی شده و در اختیار جامعه قرار می گیرد.

همایش سراسری تبیین ابعاد تهاجم اقتصادی علیه ملت ایران دوشنبه (سیزدهم آذرماه) در دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام) برگزار می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید