آغاز تولید دو محصول جدید در ایران خودرو

کدخبر: ۱۹۴۰۵۹
ایرنا: تولید دنا پلاس توربو شارژ و پژو ٢٠٧ صندوق دار اتوماتیک دو محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو صبح امروز - شنبه - با حضور علی لاریجانی رییس مجلس و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.
آغاز تولید دو محصول جدید در ایران خودرو

همزمان با بازدید رییس مجلس شورای إسلامی و وزیر صنعت، معدن و تجارت از گروه صنعتی ایران خودرو، تولید انبوه این دو محصول جدید این گروه صنعتی آغاز شد.

در این بازدید جمعی از اعضای کمیسیون صنایع ومعادن مجلس نیز حضور دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در ایران خودرو از سالن‌های بدنه سازی خلیج فارس، سالن پرس 3، سالن موتورسازی 3 و سالن مونتاژ نیز بازدید کرد. 

علی لاریجانی رییس مجلس، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع مجلس قرار است در این مراسم آغاز تولید دنا پلاس توربو شارژ و پژو ٢٠٧ صندوق دار اتوماتیک سخنرانی کنند.

شرکت ایران خودرو با استفاده از فناوری روز خودروسازان اروپایی، اقدام به طراحی و تولید تیپ جدیدی از خودروی دنا پلاس مجهز به موتور پرقدرت توربوشارژ کرده است.

محصول جدید دناپلاس توربو شارژ ضمن برخورداری از ایمنی و تجهیزات بالا، دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژر بوده و می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

در واقع یکی از اهداف شرکت در عرضه این محصول، افزایش کارایی قوای محرکه خودروی دنا پلاس از طریق نصب سامانه توربوشارژ بر روی آن است.

محصول پژو صندوقدار 207 اتوماتیک نیز براساس تمایل مشتریان ایرانی به خرید خودروهای صندوقدار تولید می شود که مجهز به گیربکس اتوماتیک بوده که به عنوان یک خودرو خانواده طراحی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید