عقب‌نشینی سایپا از گران کردن یک خودرو

کدخبر: ۱۹۴۰۶۸
تسنیم : مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا بر عدم افزایش قیمت خودروی سراتو و عرضه با شرایط قبلی تاکید کرد.
عقب‌نشینی سایپا از گران کردن یک خودرو

محسن جهرودی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد، در راستای حمایت از مصرف کنندگان و سیاست های دولت خدمتگزار با اعلام دستور عدم افزایش قیمت سراتو به معاونت فروش و بازاریابی سایپا و بازگشت قیمت خودرو به شرایط قبل، موضوع افزایش قیمت در مقطع فعلی اجراء نمی شود.

وی در خصوص علل افزایش قیمت خودرو با توجه به افزایش هزینه های سربار تولید افزود: با کنترل هزینه ها ی مرتبط با تولید و در راستای حمایت مستمر از مصرف کنندگان هزینه ها را کنترل خواهیم کرد.

بنا بر اعلام شرکت خودروسازی سایپا، در حال حاضر طرح ویژه فروش و تحویل فوری خودروی سراتو آپشنال با قیمت قبلی  ۱۰۴.۱۵۸.۰۰۰ تومان در نمایندگی های سراسر کشور در جریان است.

به گزارش تسنیم، شرکت سایپا دو روز پیش در اطلاعیه ای به نمایندگی های فروش قیمت جدید انواع خودروی سراتو را با توجه به افزایش نرخ ارز و نهاده های تولید اعلام کرد که براساس آن به قیمت سراتو اتوماتیک ۲۰۰۰ آپشنال به میزان ١٣٩،٦٩٥،٨٢١ریال بابت بیمه، خدمات ، مالیات بر ارزش افزوده و عوارض شماره گذاری اضافه شده بود. با این حساب قیمت سراتو آپشنال ۲۰۰۰ به ١١٨ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید