نظر وزیر بهداشت در مورد پرونده کیارستمی

کدخبر: ۱۵۴۱۵۳
وزیر بهداشت گفت: در این پرونده فقط من، بهمن کیارستمی و آقای صمدیان می دانیم که چه اتفاقی رخ داده و مخالفت موکد من با اعزام به فرانسه بارها مطرح شد. بنابراین نباید علیه جامعه پزشکی حاشیه سازی و فضاسازی شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس دکتر هاشمی در جلسه شورای سلامت استان بوشهر در پاسخ به سخنان یک فعال اجتماعی حاضر در جلسه در خصوص پرونده مرحوم کیارستمی، یادآور شد: در این پرونده فقط من، بهمن کیارستمی و آقای صمدیان می دانیم که چه اتفاقی رخ داده  ومخالفت موکد من با اعزام به فرانسه بارها مطرح شد بنابراین نباید بر علیه جامعه پزشکی حاشیه سازی و فضاسازی شود چرا که پزشکان، سرمایه اجتماعی هستند و در صورتی که این سرمایه از بین برود، جامعه و مردم آسیب می بینند.

وزیر بهداشت ضمن انتقاد از هجمه های گسترده بر علیه جامعه پزشکی و پرستاری در کشور، یادآور شد: هاله در صنف های دیگر بسیار بیشتر از پزشکی است زیرا هیچ فردی نمی تواند به یک قاضی یا وکیل هجوم ببرد اما می بینیم که هجمه های گسترده در فضاهای مجازی بر علیه جامعه پزشکی و پرستاری انجام می شود.

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: قصور پزشکی در همه کشورهای دنیا وجود دارد و اگر در دادگاه، قصور پزشکی به اثبات برسد، دستگاه قضایی باید با آن برخورد کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید