تکواندوکار معروف در شبکه نمایش خانگی

کدخبر: ۱۵۴۱۵۷
فیلم ویدئویی «سراب» یک درام ورزشی است که به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی صالح شیخ رضایی و با حضور چهره های ورزشی از جمله یوسف کرمی آماده پخش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فیلم ویدئویی «سراب» یک درام ورزشی است به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی صالح شیخ رضایی که پس از طی کردن مراحل فنی آماده پخش از شبکه نمایش خانگی شده است. 
این فیلم دارای یک داستان اجتماعی بسیار به روز است که ورزشکاران زیادی از کشورمان درگیر آن هستند و به پشت صحنه و مشکلات زندگی برخی از قهرمانان و ملی پوشان کشور می پردازد.
در فیلم سراب سعی شده از حضور قهرمانان و چهره های ورزشی معروف ورزشی استفاده شود که می توان از یوسف کرمی دارنده مدال المپیک در رشته تکواندو و امیرحسین فشنگچی بازیکن سابق پرسپولیس و همچنین علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران نام برد که در کنار بازیگران دیگری مانند رضارویگری، ثنا صادقی، شراره رخام، امیر زریوند ، کیمیا بابائیان ،مجید شهریاری ، کیسان کامجو ،سیاوش قاسمی ، رضا کوهستانی ، محمد فیلی ،سید محمد پاچناری و ... ایفای نقش کرده اند. 
فیلم در مرحله تصحیح رنگ و صداگذاری است و قرار است از بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی شود. عوامل فیلم عبارتند از:کارگردانی و تدوین: سعید چاری، تهیه کننده : صالح شیخ رضایی ، مدیر فیلمبرداری : محسن دهقان ، طراح گریم : جنان صدفی ،فیلمنامه : ثنا صادقی.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید