فعلا در تلگرام به دنبال Instant View نگردید!

کدخبر: ۱۵۴۴۴۹
در حالی که تلگرام با سر و صدای زیادی در نسخه جدید خود قابلیت Instant View یا نگاه سریع را معرفی کرد. بسیاری از کاربران از پیدا نکردن این قابلیت در تلگرام سردرگم شده اند. اما ماجرا اینگونه نیست و نسخه تلگرام شما به Instant View آپیدیت شده است. پس ماجرا از چه قرار است؟

نکته این است که فعلا تنها چند سایت محدود قابلیت نگاه سریع یا Instant View را در تلگرام دارند و بقیه سایت ها باید برای پیاده شدن این قابلیت روی آنها صبر کنند.  

تلگرام در توضیح این امکان جدید نوشته که در نسخه ۳.۱۴ این اپلیکیشن حالا هر لینکی که از سایت‌هایی چون Medium یا TechCrunch را در تلگرام به اشتراک بگذارید در پایین آن  Instant View  به چشم می‌خورد که با زدن روی آن صفحه اینترنتی مذکور به سرعت باز می‌شود. این موضوع باعث این می‌شود که کاربر زمان  چندانی را برای بازکردن لینک‌ها انجام تلف نکند و در عین حال دیگر دیتای قابل توجهی هم مصرف نخواهد شد. 

تلگرام گفته فعلا تعداد محدودی از سایت‌ها را به این قابلیت اضافه می‌کند اما به تدریج این شرکت می‌خواهد این قابلیت‌ را برای تمام صفحات وب و کل اینترنت فعال کند. واقعیت این است که پروژه نگاه سریع تلگرام یک پروژه بسیار بزرگ است که عملی شدن آن برای تمام اینترنت زمان زیادی می طلبد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید