بستگان درجه اول فوت شدگان حادثه قطار برای آزمایش DNA به پزشکی قانونی مراجعه کنند

کدخبر: ۱۵۴۴۶۸

سازمان پزشکی قانونی در اطلاعیه ای اعلام کرد: بستگان درجه اول فوت شدگان حادثه قطار برای آزمایش DNA به پزشکی قانونی استان های آذربایجان شرقی یا سمنان مراجعه کنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان پزشکی قانونی در این اطلاعیه آمده است: از آنجا که به نظر می رسد شمار قابل توجهی از مسافران این قطارها اهل استان آذربایجان شرقی و تعدادی نیز اهل استان سمنان بوده اند از بستگان درجه اول قربانیان درخواست می شود برای اخذ نمونه DNA به اداره های پزشکی قانونی تبریز و سمنان مراجعه کنند. 
بر اساس این گزارش شدت صدمات وارده مانع شناسایی و تعیین هویت اجساد این حادثه است؛ بنابراین حضور بستگان درجه اول برای گرفتن نمونه خون و انجام آزمایش DNA ضروری است.
پزشکی قانونی همچنین خاطرنشان کرده است که علاوه بر پزشکی قانونی تبریز و سمنان از بستگان درجه اول قربانیان در صورت مراجعه به پزشکی قانونی استان تهران (مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی) نیز اخذ نمونه صورت می گیرد.
سانحه برخورد قطارهای مسافری تبریز- مشهد و سمنان - مشهد حدود ساعت هشت صبح روز جمعه پنجم آذر 95 در حوالی ایستگاه هفتخوان در مسیر سمنان - دامغان رخ داد.
تا زمان مخابره خبر ، 45 تن از هموطنان بر اثر این سانحه جان خود را از دست داده و سه تن نیز در ارتباط با حادثه برخورد قطارهای مسافری سمنان بازداشت شده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید