قیمت نجومی عامل توقف در فروش بلیط «سلام بمبئی»

کدخبر: ۱۵۴۵۴۱

سایت سینما تیکت بخش ارائه بلیت مراسم «افتتاحیه فیلم سلام بمبئی» را حذف کرد و فروش بلیت با قیمت نجومی افتتاحیه آن متوقف شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه «سلام بمبئی» با تصمیم تهیه کننده قرار بود از 11 آذرماه در برج میلاد برگزار شود و بلیت حضور در این مراسم با قیمت 300 هزار تومان ارایه می شد . قیمت بلیت نامتعارف افتتاحیه فیلم که تنها با تصمیم شخصی تهیه کننده تعیین و ارایه شده بود انتقادات زیادی را به همراه داشت و واکنش های متعددی در روزنامه ها و خبرگزاری ها را موجب شد.

ارایه بلیت مراسم افتتاحیه از طریق سینما تیکت صورت می گرفت و در روزهای اول اقبال مخاطب از این مراسم چندان چشمگیر نبود. براساس پیگیری های خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، تهیه کننده که شخصاً افتتاحیه فیلم را مدیریت و بلیت آن را قیمت گذاری کرده بود تصمیم گرفته برنامه افتتاحیه را کنسل کند . بلیت افتتاحیه این فیلم توسط سینما تیکت که یکی از سایت ارایه بلیت سینما در کشور به شمار می آید ارایه می شود که از دقایقی قبل از آماده سازی این گزارش بخشی که به ارایه بلیت افتتاحیه «سلام بمبئی » از این فیلم اختصاص داشت توسط این سایت برداشته شد. باتوجه به صحبت های دیروز مسئول سایت ترکیان مبنی بر این که براساس تصمیم جواد نوروزبیگی تهیه کننده بخشی از سایت را به فروش بلیت افتتاحیه اختصاص داده است احتمالا با تصمیم تهیه کننده  نیز این بخش حذف شده است.

حال باید دید تهیه کننده اثر چه تصمیمی برای افتتاحیه فیلم در نظر دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید