امحا بیش از 6 میلیون نخ سیگار قاچاق

کدخبر: ۱۵۵۰۹۶
فرمانده هنگ مرزی پاوه گفت: بیش از 6 میلیون نخ سیگار و 600 کیلوگرم تنباکو به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال روز سه شنبه در این شهرستان امحا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ حجت الله کریمی روز سه شنبه به هنگام امحای این محموله قاچاق گفت: نیروهای هنگ مرزی شهرستان پاوه در هنگام گشت و کمین های هدفمند و با همراهی نیروهای سپاه پاسداران موفق به کشف و ضبط این مقدار کالای قاچاق سیگار شدند.
وی اظهار کرد: در این ارتباط 15 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند و مقادیر زیادی از کالاها بصورت بلاصاحب کشف شده که امروز با دستور مرجع قضایی کالاهای کشف شده بطور کامل امحا شد. 
فرماندار پاوه نیز با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان در ایجاد و حفظ امنیت موجود، قاچاق را تهدیدی جدی برای سلامت جامعه دانست و مقابله جدی با این پدیده شوم را مورد تأکید کرد. 
پرویز ایده پور افزود: نیروهای توانمند نظامی، انتظامی و امنیتی ما در مرزهای پاوه به هیچ عنوان اجازه ورود کالاهای قاچاق را به افراد سودجو نخواهد داد و با شدیدترین وجه با متخلفان برخورد خواهند کرد.
وی اظهار کرد: هم اکنون ما در مرزهای پاوه شرایط مطلوب و بسیار خوبی را به لحاظ امنیت و سلامت داریم و ضمن کنترل و اشرافیت اطلاعاتی کامل به تمام نوار مرزی شهرستان و با هر نوع حرکت و تهدیدی چه در زمینه قاچاق و چه در زمینه ای دیگر برخورد قاطع خواهد شد. 
شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد که دارای 84 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید