احتمالا گوشی 1206 میزو این شکلیه! + مشخصات و عکس

کدخبر: ۱۵۵۱۰۸
روز گذشته تصاویری از گوشی 1206 میزو منتشر شد که برخی از آن به عنوان پرچمدار بعدی میزو یاد می‌کنند و برخی نیز این محصول را صرفا یک میان‌رده می‌دانند.

گجت نیوز ؛ در حالی که اغلب گوشی‌های بالا رده میزو در خارج از کشور چین عرضه می‌شوند، یک منبع چینی نزدیک به این شرکت تصاویری از گوشی 1206 میزو را در دو نسخه مشکی و سفید با نمایشگر منحنی منتشر کرد.

اگر پیگیر اخبار مرتبط با بازار گوشی‌های همراه باشید، بدون شک در جریان هستید که سامسونگ انحصار استفاده از پنل‌های لبه خمیده در محصولات خود را شکسته، به طوری که طی چند وقت اخیر گوشی‌هایی دیگری همچون هواوی میت 9 پورشه با بهره‌گیری از این قابلیت معرفی شده‌اند.

گوشی 1206 میزو
گوشی 1206 میزو
 
گوشی 1206 میزو
گوشی 1206 میزو

در همین حال به نظر میزو که سابقه همکاری طولانی مدتی با سامسونگ داشته و حتی از تراشه‌های سری اگزینوس این شرکت در محصولات میان‌رده خود استفاده می‌کند، در نظر دارد پرچمدار بعدی خود را به نمایشگر لبه خمیده ساخت این شرکت کره‌ای تجهیز نماید.

گوشی 1206 میزو احتمالا دارای نمایشگر لبه خمیده 2K است

منبع خبر معتقد است که پنل نمایشگر گوشی 1206 میزو قادر است وضوح تصویر 2K را ارائه دهد و این در حالی‌ست که قلب آن را هم تراشه اگزینوس 8890 (تراشه استفاده شده در گلکسی نوت 7) به تپش در خواهد آورد. به هر حال تاکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول که شباهت غیر قابل انکاری به مدل Mi 5C شیائومی دارد منتشر نشده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید