دیگر دوره اداره کشور با نفت نیست!

کدخبر: ۱۵۵۱۶۷
معاون عملی ریاست جمهوری گفت: زمان آن گذشته که بتوانیم با نفت خام کشور را اداره کنیم وجوانان ما با ارزش افزوده‌ای که می‌توانند داشته باشند می‌توانند پیشرفت کشور را به دست خودشان به وجود بیاورند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ معاون عملی ریاست جمهوری در همایش ملی یاوران وقف که در مرکز همایشهای بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در حال برگزاری است گفت: از ابتدای دولت مباحث بسیاری در خصوص اقتصاد دانش‌بنیان مطرح شده است و دولت تاکید فراوانی در این زمینه دارد. آینده این مملکت بر دوش جوانان است و ما در این زمینه نیز نیروی انسانی فوق‌العاده‌ای داریم به طوری که  رتبه چهارم پرورش دهنده مهندسی دنیا را داریم.

سورنا ستاری افزود: زمان آن گذشته که بتوانیم با نفت خام کشور را اداره کنیم وجوانان ما با ارزش افزوده‌ای که می‌توانند داشته باشند می‌توانند پیشرفت کشور را به دست خودشان به وجود بیاورند.

وی در ادامه گفت: وقف در حوزه علم و فناوری اقتدار آینده کشور را تضمین می‌کند. در حوزه‌های مربوط به علوم جدید از جمله نانو، بیوتکنولوژی، احتیاج به کمک کل کشور از جمله نهاد وقف داریم. رهبر معظم انقلاب و مراجع کشور بر گسترش علم و فناوری تاکید داشته و دارند و باید به وسیله حوزه علم و فناوری اقتدار کشورمان را حفظ کنیم. 

ستاری افزود: تعداد شرکتهای دانش‌بنیان در دولت یازدهم افزایش یافته و گردش مالی بسیاری را در این زمینه داریم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید