سواد آموزی مجازی!

کدخبر: ۱۵۵۱۹۱
رییس سازمان نهضت سوادآموزی از رویکرد انعطاف در آموزش ها و بهره گیری از موبایل و تبلت برای سوادآموزی خبر داد.

علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه های درنظر گرفته شده  سال تحصیلی جاری برای سوادآموزان اظهار داشت: سازمان نهضت سواد آموزی در سال جاری رویکرد انعطاف حداکثری را در اولویت کارها و اقدامات خود نسبت به سوادآموزان قرار داده و به سمت آموزش های مجازی و بهره گیری از فن آوری های  نوین حرکت می‌کند .

 
وی ادامه داد: در این راستا  مقدمات اجرای طرح سواد آموزی از طریق تلفن همراه و تبلت به عمل آمده و اکنون نیز در یکی از استان های کشور به صورت آزمایشی در بین تعداد معدودی از سواد اموزان در حال اجرا است.
 
رییس سازمان نهضت سوادآموزی عنوان کرد: در نظر داریم پس از طی شدن مرحله آزمایشی و بررسی نتایج به دست آمده  به صورت فاز بندی شده در سایر استان ها نیز به عنوان برنامه ای مکمل این طرح به اجرا در آید .
 
باقرزاده بیان کرد:از رویکرد های دیگر در سال جاری تشویق بی سوادان به سوادآموزی با بهره گیری از افراد باسواد منزل و دریافت مبلغ تشویقی 10 میلیون ریال است مقرر است که در صورت مثبت بودن نتایج اقدام لازم برای توسعه آن اجرایی می شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید