ارتقای کیفی مترو در گرو یکپارچه‌سازی

کدخبر: ۱۵۵۳۳۱
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: در حال حاضر بزرگترین قرارداد صنعتی ما برای تولید قطعات مترو، بومی سازی با دانشگاه صنعتی شریف است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نشست صمیمی با خبرنگاران که امروز (شنبه)برگزار شد با اشاره به تلاش مترو برای خودکفایی و بومی سازی در تولید قطعات، اظهار داشت: امروزه با در اختیار داشتن 40 میلیون جوان، دارای جوان ترین ظرفیت در کشور هستیم که باید از این نیروها برای پیشرفت و توسعه کشور بهره ببریم و به فرموده مقام معظم رهبری به خود کفایی صنعتی دست یابیم.

 
وی ادامه داد: باید از ظرفیت داخلی کشور چه در صنعت و چه از نظر نیروی انسانی به بهترین نحو ممکن استفاده شود و در این راستا سعی می‌شود تا مترو در حمل ونقل، جلوه ای ملی در خودکفایی صنعتی باشد. 
 
احمدی بافنده با اشاره به  برگزاری سومین نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو افزود: این نمایشگاه 23تا 25 آذر ماه در محل نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) با حضور 150 قطعه ساز داخلی در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع برگزار می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید