اولین گوشی سونی مجهز به اندروید 7.1.1

کدخبر: ۱۵۵۴۱۸
شرکت سونی به زودی به اولین شرکت سازنده گوشی های هوشمند بعد از گوگل مبدل می‌شود که گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید 7.1.1 عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ایکس پریا بلاگ، قرار است به روزرسانی های سونی برای گوشی های هوشمند تولیدی این شرکت در آینده نزدیک عرضه شود و از این طریق برخی امکانات به تولیدات سونی افزوده می شود.

از جمله این امکانات می توان به قابلیت راه اندازی مجدد گوشی در منوی پاور و دسترسی ساده به صفحه کلید در برنامه های مورد پشتیبانی اشاره کرد.

سونی در بیانیه ای از اینکه کاربران مدل های مختلف گوشی های ایکس پریا اولین افرادی هستند که از آندروید 7.1.1 بهره می گیرند اظهار خرسندی کرده و می گوید این به روزرسانی به سرعت و سهولت در دسترس خواهد بود. این شرکت افزوده که کارشناسانش در حال بررسی کدهای منبع این سیستم عامل هستند.

این شرکت هنوز زمان بندی به روزرسانی گوشی های ایکس پریا به سیستم عامل اندروید 7.1.1 را اعلام نکرده و می گوید به زودی در این زمینه هم اقدام خواهد کرد.

از جمله امکانات این سیستم عامل می توان به افزودن کلیدهای میانبر برنامه ها - به گونه ای که سرعت اجرای آنها را تسهیل کند- پشتیبانی از آیکن‌های دایره‌ای و دسترسی به جزئیات حافظه و همچنین ابداع روش‌های مختلف برای آزاد کردن فضای موجود در گوشی هوشمند - که باعث بالا رفتن سرعت خواهد شد – اشاره کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید